Magdalena Różycka
Ekspert komunikacji wewnętrznej w organizacji, business communication manager branży telekomunikacyjnej.
Jak pisać teksty komunikacji wewnętrznej
Jedną z niezbędnych umiejętności niezbędnych do pracy w obszarze komunikacji wewnętrznej jest pisanie. Poznaj kilka wskazówek praktyka.
Komunikacja wewnętrzna i jej miejsce w firmie
Powierzyć ją jakiemuś działowi czy stworzyć osobną komórkę?
Jak pokonać bariery komunikacji?
Do kadry kierowniczej średniego szczebla trafiają wszystkie firmowe informacje lub większość z nich. Na tej ścieżce często pojawiają się wyboje.
Syndrom „wiedzy szofera”
Zdarzyło się wam, że na podstawie kilku slajdów w PowerPointcie musieliście wydać ważną opinię lub podjąć kluczową decyzję?
Jak, gdzie i kiedy kontrolować komunikację wewnętrzną?
Chyba nikt nie lubi kontroli. Niemal w każdym przypadku źle się ona nam kojarzy. A jednak jeśli chodzi o komunikację wewnątrz organizacji, odrobina koordynacji przynosi dobre efekty.
Kiedy nie masz czasu na rewolucję...
Wpis Moniki Sońty Jeśli wiesz, co chcesz powiedzieć sprowokował mnie do zastanowienia, czemu w wielu przypadkach dokonanie nowego otwarcia lub wprowadzenie znaczących zmian do wewnętrznego komunikowania w organizacji jest takie trudne. Na co warto zwrócić uwagę na samym początku i czemu w wielu przypadkach na rewolucję po prostu brakuje czasu.
Od panaceum do perpetuum mobile
To niepraktyczne; Nikt w firmie nie będzie chciał Pani słuchać; A to istnieje w ogóle jakaś teoria komunikacji? Myślałem, że komunikacja to po prostu komunikacja – te i inne stwierdzenia na temat komunikacji możesz usłyszeć na co dzień.