Badania rynku
Badania rynku pozwalają lepiej prowadzić biznes, skuteczniej konkurować, identyfikować siły działające na rynku, poznawać klientów. To bardzo ważny element badań marketingowych, o którym nie można zapomnieć, działając w biznesie.
Pokaż więcejStrategia 3T, czyli jak zachęcić klienta do dzielenia się danymi osobowymi
Dane są najcenniejszą walutą XXI wieku, zaś skuteczne ich wykorzystywanie może zapewnić przewagę nad konkurencją. Nabrało to dodatkowego znaczenia podczas pandemii i wynikającego z niej przyśpieszonego rozwoju nowoczesnych kanałów sprzedaży.
Badanie popytu ukrytego
Od badania rynku pod kątem bieżącego popytu oczekuje się, żeby pokazało aktualną sytuację organizacji na tle branży i siłę nabywczą klientów. Rzadko który zleceniodawca chce za to poznać potencjał popytu ukrytego – niesłusznie, bo to tam kryją się prawdziwe okazje biznesowe.
Cztery trendy, które zmienią sprzedaż B2B w 2020
Sprzedaż jest tą funkcją biznesu, od której zależy byt przedsiębiorstwa. Źle zaprojektowana, szczególnie w kryzysowych warunkach, może doprowadzić do utraty rynku i spadku przychodów.
Pierwszy krok, by podbić serca klientów
Mieć produkty i usługi, których zapragną konsumenci – to marzenie każdej firmy.
Zdrowo i estetycznie
Rynek medycyny estetycznej przeżywa w ostatnich latach bardzo dynamiczny rozwój. Ekskluzywne usługi, skierowane kiedyś do wąskiego grona, stają się coraz częściej ogólnodostępnym produktem.
Branża leasingowa buduje polskie PKB
Znaczenie leasingu w tworzeniu PKB rośnie od wielu lat.
Różnice w postrzeganiu luksusu w Polsce i na świecie
Polacy kupując dobra luksusowe inaczej postrzegają ich funkcjonalny, emocjonalny, estetyczny, etyczny i społeczny wymiar. Poznaj wyniki najnowszych badań.
Patriotyzm konsumencki jest coraz silniejszy
Sprawdź, czy polski aspekt marki stanowi zachętę do zakupu oraz czy zależy od kategorii produktu.
Doświadczenia z najwyższej półki
Jakie towary luksusowe wybierają Polacy, jak zmienia się postrzeganie luksusu u nas i na świecie?
Polski kapitał wychodzi poza Europę
Z badań wynika, że choć coraz więcej firm z polskim kapitałem przejawia aktywność na rynkach Azji i Ameryki Północnej, a nawet Afryki, to głównym kierunkiem ekspansji pozostaje Europa.
Raport strategiczny IAB 2015/2016
Podsumowanie najważniejszych zjawisk, jakie wystąpiły w 2015 roku i szanse rozwojowe na rok 2016.
Luksus okiem prezesa
Luksus jest obecnie rozumiany zupełnie inaczej niż niż przed kilkunastu laty.
Antropologia wspiera marketing
W świecie biznesu antropologia kulturowa może stanowić istotne wsparcie dla marketingowców.