ITS Business Acumen™

Przenikliwość biznesowa dla handlowców – nowa kluczowa kompetencja w sprzedaży

ITS Business Acumen™

Przenikliwość biznesowa dla handlowców – nowa kluczowa kompetencja w sprzedaży

ITS Business Acumen™ nie jest szkoleniem – jest kompleksowym programem rozwoju oraz wsparcia handlowców i menedżerów sprzedaży. Daje szanse naszym siłom sprzedażowym na przejście na wyższy poziom kompetencji oraz na uczynienie z naszych handlowców prawdziwych partnerów biznesowych dla klientów.

Video Platform Video Management Video Solutions Video Player

Dlaczego warto wybrać program ITS Business Acumen™?

  • Stawiamy na praktykę. Uczestnicy rozwiązują studia przypadków starannie dobrane do specyfiki polskiego rynku. Ich jakość gwarantuje „Harvard Business Review Polska”.
  • Wykorzystujemy nowoczesne metody nauczania (podejście blended learning). Sesje warsztatowe z wykładowcami-praktykami uzupełniane są samodzielną pracą uczestników w oparciu o narzędzia implementacyjne, multimedialne moduły – Harvard ManageMentor® oraz program i-Coach®.
  • Zapewniamy uczestnikom dostęp do unikalnego portalu wiedzy menedżerskiej.
  • Ukończenie programu honorujemy prestiżowym certyfikatem.
  1. Zdolność zadawania pytań
  2. Zdolność do zdobycia zaufania i wzbudzenia pozytywnych emocji
  3. Wartość dla klienta tworzą handlowcy, którzy rozumieją biznes klienta i jego dylematy strategiczne
  4. Przenikliwość biznesowa (business acumen)
  5. Znajomość branży
  6. Nowa kluczowa kompetencja i brakujące ogniowo określające sukces na trudnych i wymagających rynkach.

Marek Gliwny

ekspert i wykładowca ICAN Institute
praktyk biznesu i trener

Wieloletni praktyk biznesu i trener. W sprzedaży specjalizuje się we wdrażaniu i realizacji strategii sprzedażowej oraz rozwijaniu kompetencji przenikliwości biznesowej (business acumen) u handlowców. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny). Posiada tytuł MBA US i Manchester Metropolitan University. Certyfikowany Profesjonalny Trener Biznesu. Od 2013 współpracuje z ICAN Institute w zakresie szkoleń i zarządzania sprzedażą. Pracował w największych bankach w Polsce. W karierze zawodowej zarządzał zespołami pracowniczymi różnej wielkości: jednostkami terenowymi, strukturami regionalnymi, siecią ogólnopolską liczącą 160 placówek bankowych. W centralach banków opracowywał i wdrażał nową strategię biznesową, jak również modyfikował i optymalizował istniejącą.

Zawartość merytoryczna

Moduł 1:
Zrozumienie strategii
(1 dzień)

  • Strategia firmy
  • Pozycja konkurencyjna
  • Model biznesowy
  • Analiza sytuacji strategicznej firmy
  • Źródła informacji o sytuacji strategicznej i finansowej klienta – jak szybko i efektywnie przygotować się do rozmowy handlowej

Moduł 2:
Zrozumienie finansów
(1 dzień)

  • Podstawy finansów firmy
  • Bilans, rachunek wyników, cash flow
  • Jak czytać i interpretować sprawozdania finansowe
  • Analityka finansowa
  • Polityka cenowa

Moduł 3:
Przenikliwość biznesowa w praktyce
(1 dzień)

  • Proces sprzedaży, który tworzy wartość dla klienta
  • Sprzedaż konsultacyjna a koncepcja business acumen
  • Dane i źródła informacji o sytuacji finansowej i strategicznej klienta
  • Praktyczne zastosowanie business acumen w procesie sprzedażowym

Hormonogram programu

Cennik programu

Cena regularna
Koszt programu ITS Business AcumenTM 4 900,00 zł Netto
1 127,00 zł VAT
6 027,00 zł Brutto
Materiały e-learningowe 560,00 zł Netto
128,80 zł VAT
688,80 zł Brutto
Razem 5 460,00 zł Netto
VAT
6 715,80 zł Brutto
Cena ze zniżką 30%
Koszt programu ITS Business AcumenTM 3 430,00 zł Netto
788,90 zł VAT
4 218,90 zł Brutto
Materiały e-learningowe 560,00 zł Netto
128,80 zł VAT
688,80 zł Brutto
Razem 3 990,00 zł Netto
VAT
4 907,70 zł Brutto