Client’s stories

Wyzwanie biznesowe
  • poszerzenie wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem
  • określenie nowej strategii firmy, jej wizji i misji
  • stworzenie oferty wartości
  • podniesienie kwalifikacji pracowników i usprawnienie wewnętrznych działań w organizacji
Uczestnicy
  • prezes
Rezultat
  • zmiana struktury organizacyjnej firmy
  • nowa oferta wartości dl klientów
  • spozycjonowanie firmy jako dostawcy wysokojakościowych produktów
  • stały wzrost sprzedaży
  • podział firmy na działy i stworzenie stanowisk menedżerskich
  • wzrost zaangażowania pracowników
  • cykliczny program szkoleń dla pracowników
Wyzwanie biznesowe
  • ugruntowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem
  • efektywna realizacja zadań rocznych i projektów tworzonych ad hoc
  • sprawne zarządzanie zespołami, m.in. wsparcie komunikacji
Uczestnicy
  • 6 menedżerów Grupy Kapitałowej LOTOS, w tym LOTOS Asfalt
Rozwiązanie
Rezultat
  • wykorzystanie zdobytej wiedzy do tworzenia celów strategicznych firmy
  • usprawnienie zarządzania projektami na etapie ich planowania i realizacji
  • większa efektywność pracowników w realizacji zadań
Wyzwanie biznesowe
  • zmiana strategii firmy
  • stworzenie i rozwój oferty wartości
  • zbudowanie świadomości marki
Uczestnicy
  • zarząd i wyższa kadra zarządzająca
  • przedstawiciele handlowi
Rezultat
  • przyjęcie nowej strategii
  • stworzenie planu marketingowego
  • zdobycie wiodącej pozycji w branży w Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej
Wyzwanie biznesowe
  • rozwój talentów wewnątrz organizacji
Uczestnicy
  • 25 osób spośród menedżerów średniego szczebla
Rezultat
  • rozwinięcie kompetencji menedżerskich pracowników
  • budowanie wartości jako lidera w zarządzaniu zespołem
  • implementacja rozwiązań z dedykowanych projektów w środowisko biznesowe
  • zbudowanie sieci networkingowej
  • pogłębienie relacji ze środowiskiem biznesowym i zarządem firmy
Wyzwanie biznesowe
  • rentowny rozwój przedsiębiorstwa
  • efektywne zarządzanie operacjami
  • rozwój innowacyjności
  • usprawnienie obsługi klienta
Uczestnicy
  • kadra zarządzająca
Rezultat
  • przygotowanie planów postępowania firmy w przypadku wystąpienia określonych sytuacji
  • poprawa efektywności i większe zadowolenie pracowników
  • poprawa wyników finansowych firmy
Wyzwanie biznesowe
  • określenie kierunku rozwoju firmy
  • dostosowanie strategii do zmieniającej się sytuacji na rynku
  • zbudowanie oferty wartości
Uczestnicy
  • właściciele i kadra zarządzająca
Rezultat
  • zmiana struktury organizacyjnej firmy
  • wzrost motywacji pracowników
  • poprawa efektywności procesów dotyczących m.in. planowania produkcji i zaopatrzenia, kompletacji zamówień, zarządzania portfelem produktowym
  • spozycjonowanie oferty i zdefiniowanie kanałów dystrybucji dla poszczególnych segmentów
  • wzrost sprzedaży w poszczególnych kwartałach średnio o 10-15% r/r.