Partnerzy

Współpracujemy z najbardziej renomowanymi ośrodkami szkoleniowymi i badawczymi na świecie

Razem propagujemy najnowsze trendy i sprawdzone metody, z których już korzystają wiodące firmy.

Utrzymujemy stały kontakt z największymi autorytetami zarządzania na świecie i zapraszamy wyjątkowych gości do Polski, aby zapewnić Ci wygodny dostęp do idei i technik, które zmieniają oblicze współczesnego biznesu. Wybierając ICAN Institute, masz pewność, że korzystasz z wiedzy na światowym poziomie, a jednocześnie ściśle dopasowanej do polskich realiów rynkowych.

„Harvard Business Review Polska” to prestiżowy magazyn poświęcony tematyce zarządzania. Jako pierwszy publikuje najnowsze idee i trendy nieomawiane jeszcze w podręcznikach. Dla magazynu piszą największe polskie i międzynarodowe autorytety z dziedziny zarządzania. Wśród nich znajdują się m.in. profesorowie Harvard Business School czy Stanford Graduate School of Business. W USA HBR jest wydawany nieprzerwanie od 1922 r.

Polskie wydanie jest źródłem bezcennej wiedzy i inspiracji dla ponad 6 000 stałych czytelników. Jako wydawca „Harvard Business Review Polska” ICAN Institute dostarcza polskim menedżerom najwięcej case’ów biznesowych na rynku. Praca na studiach przypadków stanowi jeden z filarów naszej metody kształcenia kadry zarządzającej – ICAN Smart Learning™.

Współpraca z Harvard Business Publishing pozwala nam także wprowadzać na polski rynek książki autorstwa uznanych ekspertów zarządzania.

Human Synergistics International specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i strategii, które pozwalają liderom osiągać pełnię ich potencjału, zespołom – synergię, a organizacjom – zrównoważony rozwój. W ciągu ostatnich 40 lat badania i symulacje biznesowe HSI zyskały międzynarodowe uznanie i sławę, pomagając milionom menedżerów w podnoszeniu jakości przywództwa w ich firmach. Flagowe narzędzie HSI, badanie Life Styles Inventory™, wykorzystujemy w naszym najnowszym programie – Personal Leadership Academy™.

Imparta jest jedną z trzech globalnych firm szkolących w obszarze sprzedaży na świecie najwyżej ocenianych w kategorii głębi i efektywności rozwiązań (na podstawie badań ES Research). Misją Imparty jest wspieranie firm w długotrwałym wzroście wyników sprzedaży. Imparta jest liderem na międzynarodowym rynku szkoleń, oferując zintegrowane podejście do sprzedaży, marketingu i usług oraz nowoczesne zaplecze technologiczne. Dzięki procesowemu podejściu do rozwoju Imparta nie skupia się wyłącznie na szkoleniu, ale przykłada dużą wagę do działań „po” w celu maksymalizacji wyników szkolenia. Z narzędzi Imparty korzystamy w programach rozwojowych z linii ICAN Total Selling™.

Communispond to światowy lider podnoszenia umiejętności w zakresie wystąpień publicznych. Firma ma ponad 40 lat doświadczenia w rozwoju zdolności komunikacyjnych. Jest też twórcą unikalnych technik prezentacji np. Eye-Brain-Control czy Think-Turn-Talk. Szkolenia Communispond wykorzystują najnowsze zaawansowane podejścia i techniki, stale dostosowywane do potrzeb biznesu. W ramach jednego z naszych programów, Personal Leadership Academy™, uczestnicy biorą udział w warsztacie na licencji Communispond (Executive Presentation Skills).

 

Objective Management Group jest pionierem i liderem rynku w obszarze ewaluacji sił sprzedaży i oceny kandydatów do pracy w sprzedaży. Pomaga firmom mierzyć efektywność sprzedaży, a także jej wyniki i potencjał. Testy dostarczane przez Objective Management Group wykorzystano w ponad 11 000 firm, badając blisko 1 000 000 sprzedawców. Kompleksowość i głębia podejścia Objective Management Group gwarantują pewność otrzymanych wyników i unikatowy wgląd. Ewaluacje OMG jako jedyne na świecie są tworzone na potrzeby sprzedaży, a nie jedynie dostosowywane do jej potrzeb. Z narzędzi OMG korzystamy w programach rozwojowych z linii ICAN Total Selling™.

The Marshall Goldsmith Group to organizacja skoncentrowana na rozwoju liderów jako jednostek. Jej założyciel, dr Marshall Goldsmith, dwukrotnie został uhonorowany tytułem World’s #1 Leadership Thinker, przyznawanym w ramach prestiżowego rankingu Thinkers50. Jako executive coach prowadził ponad 150 liderów największych światowych organizacji, w tym Allana Mulally’ego, najsłynniejszego dyrektora zarządzającego w historii firmy Ford Motor Company, czy Jima Yong Kima, 12. prezesa Banku Światowego. Marshall Goldsmith jest współtwórcą badania Global Leader of the Future, z którego korzystają uczestnicy Personal Leadership Academy™.