Jak sprawić, by Twój innowacyjny produkt nie okazał się finansową porażką?

72% innowacji wprowadzanych na rynek to finansowe porażki. Dlaczego tak się dzieje?

Obejrzyj nagranie webinarium „Harvard Business Review Polska” i sprawdź, jak możesz uniknąć typowych błędów przy wprowadzaniu innowacji na rynek, tak aby odnosiły sukcesy i przynosiły zyski zamiast strat!
Oglądając zapis webinarium dowiesz się:

  • jakie są typowe błędy w obszarze wyceny nowych produktów?
  • co wyróżnia firmy, które wprowadzają na rynek innowacje będące komercyjnym sukcesem i filarem wzrostu ich biznesu?
  • gdzie w całym cyklu pracy nad innowacją jest miejsce na marketing oraz pricing?
  • dlaczego warto wiedzieć, ile chcemy zarobić na nowym produkcie przed wprowadzeniem go na rynek?
  • jak efektywnie ustalić wartość innowacji dla klienta i właściwie ją wycenić?

 

 



Administratorem danych osobowych jest: „ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” spółka komandytowa, al. Niepodległości 18, 02-653 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu i zakresie określonym w klauzuli zgody oraz w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług ICAN oraz w celu umożliwienia udziału w webinarium. Podanie danych jest dobrowolne. Podającemu dane przysługuje prawo dostępu i poprawienia ich treści.