Gwałtowna zmienność sytuacji makroekonomicznej, ciągły napływ nowych technologii, rosnąca globalna konkurencja, zmieniające się oczekiwania klientów i warunki rynkowe sprawiają jednak, że presja związana z koniecznością adaptacyjności i coraz skuteczniejszego zarządzania zmianami nie maleje. Jak w takich okolicznosciach zachować autentyczność, która wyróżnia wybitnych menedżerów i gwarantuje im sukces?
Odpowiedź na to i wiele innych pytań znajdą Państwo w naszym raporcie, w którym zawarliśmy poniższe artykuły, opublikowane wcześniej w „Harvard Business Review Polska:
- Model 4P wymaga rewizji – Richard Ettenson, Eduardo Conrado, Jonathan Knowles
- Spraw, by najlepsi klienci byli jeszcze lepsi – Eddie Yoon, Steve Carlotti, Dennis Moore
- Wyzwania sprzedaży wielokanałowej – Patrick Opas
- Jakich umiejętności potrzebujesz do scalania wszystkich aspektów życia? – Stewart D. Friedman