Sukces w czasie przemian: jak stać się liderem i zachować autentyczność?

Gwałtowna zmienność sytuacji makroekonomicznej, ciągły napływ nowych technologii, rosnąca globalna konkurencja, zmieniające się oczekiwania klientów i warunki rynkowe sprawiają jednak, że presja związana z koniecznością adaptacyjności i coraz skuteczniejszego zarządzania zmianami nie maleje. Jak w takich okolicznosciach zachować autentyczność, która wyróżnia wybitnych menedżerów i gwarantuje im sukces?
Odpowiedź na to i wiele innych pytań znajdą Państwo w naszym raporcie, w którym zawarliśmy poniższe artykuły, opublikowane wcześniej w „Harvard Business Review Polska:

  • Model 4P wymaga rewizji – Richard Ettenson, Eduardo Conrado, Jonathan Knowles
  • Spraw, by najlepsi klienci byli jeszcze lepsi – Eddie Yoon, Steve Carlotti, Dennis Moore
  • Wyzwania sprzedaży wielokanałowej – Patrick Opas
  • Jakich umiejętności potrzebujesz do scalania wszystkich aspektów życia? –  Stewart D. Friedman

 



Administratorem danych osobowych jest: „ICAN Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością” spółka komandytowa, al. Niepodległości 18, 02-653 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu i zakresie określonym w klauzuli zgody oraz w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług ICAN oraz w celu umożliwienia darmowego pobrania raportu. Podanie danych jest dobrowolne. Podającemu dane przysługuje prawo dostępu i poprawienia ich treści.