dr Bernd Schmittpionier kreowania marki i zarządzania doświadczeniem klienta

dr-bernd-schmitt

Pionier zarządzania doświadczeniem klienta i wybitny ekspert kreowania marki. Jest profesorem biznesu międzynarodowego na Columbia Business School w Nowym Jorku, gdzie prowadzi Center on Global Brand Leadership (Ośrodek Globalnego Przywództwa Marki).

Międzynarodową sławę zyskał dzięki swoim książkom, które przetłumaczono na ponad 20 języków. Autor przełomowych pozycji ze świeżym i rewolucyjnym spojrzeniem na marketing i sprzedaż, m.in. Customer Experience Management, Big Think Strategy, Happy Customers Everywhere.

Firmy na całym świecie od lat doceniają go za pomoc w kreowaniu marek, tworzeniu skutecznego marketingu oraz zarządzania doświadczeniem klientów. Swoim know-how dzielił się z takimi organizacjami jak m.in.: McKinsey & Co., UNICEF, SONY, IBM, Kimberly-Clark.

Jest kluczowym gościem na największych światowych wydarzeniach w branży. Ostatnio, na konferencjach Brite, FT Innovate America oraz Smarter World w Singapurze, przedstawił swój najnowszy projekt badawczy Possible Future Worlds. Zajmuje się w nim wpływem technologii przyszłości na biznes oraz klientów.

Jako uznany autorytet regularnie udziela komentarzy najbardziej wpływowym stacjom telewizyjnym, m.in. w BBC, CNBC, CNBC-Asia, CNN. Już 24 listopada 2016 roku wystąpi podczas konferencji „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute Cel: zachwycony klient. Sześć lat temu gościliśmy go na konferencji CEM: Customer experience management (2011).

Poznaj innych prowadzących