dr Grzegorz Radłowskitrener biznesu, wykładowca, ekspert w zakresie sprzedaży doradczej oraz zarządzania zespołami sprzedaży

Grzegorz-Radowski
Specjalizacja
  • Sprzedaż doradcza
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • Key Account Management

Jako trener i konsultant biznesowy doradza firmom w zakresie rozwoju kompetencji sprzedażowych handlowców i menedżerów, edukuje zespoły sprzedażowe i wspiera wdrażanie modelu sprzedaży doradczej. Prowadzi indywidualne i grupowe sesje szkoleniowe ukierunkowane na diagnozowanie i rozwijanie najważniejszych obszarów kompetencji na danym stanowisku dla menedżerów i specjalistów.

Doświadczenie praktyczne zdobywał jako menedżer wydziałów szkoleń sprzedaży i e-learningu w wielu międzynarodowych firmach, m.in. Axa, Allianz i Aviva. Od 2010 r. prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Radwells Institute, w ramach której wspierał ponad 140 wpływowych klientów w przebudowie i rozwijaniu zespołów, procesów i strategii sprzedażowych.

Autor licznych publikacji w czasopismach naukowych i popularno-naukowych, m.in. „Coaching Review”, „Coaching”, „Asy sprzedaży”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, „Gazeta Wyborcza”. Autor trzech książek, w tym bestsellerowej „Skuteczny trening sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje” (2017). Napisał również „Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży” (2015) oraz „Mądrość mentoringu. Inteligencja coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym” (premiera we wrześniu 2019). Jego książki były wielokrotnie nominowane i nagradzane przez Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu.

Jako wykładowca akademicki uczy studentów Szkoły Głównej Handlowej i Akademii Leona Koźmińskiego tajników strategicznego zarządzania. Preferuje model nauczania, w którym najnowsze dane twarde oraz analizy case studies z całego świata łączy się ze specyfiką rodzimego rynku i kultury biznesowej.

Poznaj innych prowadzących