Grzegorz Barszcz doświadczony ekspert z zakresu marketingu oraz sprzedaży

grzegorz-barszcz
Specjalizacja
  • integracja marketingu i sprzedaży
  • zarządzanie zespołem sprzedaży
  • zarządzanie marką

Ekspert w dziedzinie marketingu i sprzedaży z ponad 20-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firmy, marek oraz integracji działów sprzedaży i marketingu.

Pracował dla firm telekomunikacyjnych, FMCG oraz dla agencji reklamowych. Obecnie pełni funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora Departamentu Handlu i Zasobów Ludzkich w firmie Politan, produkującej artykuły gospodarstwa domowego.

W swojej dotychczasowej karierze zrealizował kilka projektów doradczych dla firm z branży FMCG, marketingowej i medycznej. Jako prelegent i trener biznesu stale współpracuje ze szkołami, uczelniami i inkubatorami przedsiębiorczości.

Interesuje się wpływem marketingu na zmiany społeczne i oddziaływaniem marek na kulturę. Wiedzę z zakresu psychologii i socjologii przenosi na grunt marketingu i sprzedaży, kreując nowoczesne marki odpowiadające na potrzeby różnych grup docelowych.

Ukończył Wydział Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Swoją wiedzę poszerzał w ICAN Institute w ramach programów rozwoju Management i ICAN Total Selling. Jego osiągnięcia zawodowe są doceniane w branżowych konkursach – m.in. został finalistą Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Poznaj innych prowadzących