Krzysztof SobieszekPractice Lead, Business Transformation w Publicis Media Poland

k
Specjalizacja
  • Marketing cyfrowy
  • Nowe media
  • Strategia
  • Komunikacja

Konsultant i strateg związany z branżą marketingu i nowych mediów. Członek zarządu IAB Polska w latach 2010-2013. Przez wiele lat pracował w dziale mediów interaktywnych w domu mediowym Mindshare, gdzie współtworzył strategie takich marek jak Ford, Volvo, Nike, Samsung, VW Bank, IBM, Lenovo. Odpowiadał również za innowacje w mediach cyfrowych i komunikacji online. W latach 2009-2013 związany z Naszą Klasą, gdzie zarządzał obszarami marketingu oraz danych. Bezpośrednio odpowiadał za pracę zespołów: komunikacji marketingowej, hurtowni danych, wewnętrznych badań i analiz marketingowych oraz agencję badań rynkowych Research.NK działającą w ramach spółki.

Od 2014 roku dyrektor strategiczny w Zenith. Obecnie odpowiada za obszar transformacji biznesowej i doradztwa strategicznego w ramach grupy Publicis Media (Starcom, Zenith, Mediavest, Blue449, LiquidTheread, Performics). Autor projektów badawczych, publikacji naukowych i branżowych. Prelegent licznych konferencji, szkoleń i seminariów. Wykładowca marketingu strategicznego i cyfryzacji biznesu w ICAN Institute. Zagorzały propagator metod naukowych i analitycznych w marketingu.