Marek GliwnyEkspert i wykładowca ICAN Institute. Praktyk zarządzania. Psycholog i menedżer. Doradca zarządu ICAN Institute.

Praktyk biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży, zarządzaniu oraz wdrażaniu strategii w sektorze bankowym. Pracował w największych i najbardziej renomowanych bankach w Polsce (m.in. HSBC Bank Polska, BRE Bank SA, Deutsche Bank, Raiffeisen Bank Polska SA).

Zarządzał zespołami pracowniczymi różnej wielkości: od jednostek terenowych przez regionalne po sieć ogólnopolską liczącą 160 placówek bankowych (kilkaset pracowników sprzedaży i obsługi klienta). Pracując na stanowiskach dyrektorskich w centralach banków, opracowywał i wdrażał nową strategię biznesową oraz modyfikował i optymalizował istniejącą. Ponadto opracowywał i wdrażał standardy jakości obsługi w sieci oddziałów i call centre.

Z wykształcenia psycholog. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej. Specjalizuje się w praktycznym zastosowaniu psychologii w pracy menedżera i w naukowo zweryfikowanych metodach oceny potencjału pracowników. Absolwent Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny), programu SPIN Technika Efektywnej Sprzedaży oraz Huthwaite International. Uzyskał tytuł MBA US i Manchester Metropolitan University, a aktualnie zdobywa uprawnienia psychoterapeutyczne. Od 6 lat prowadzi szkolenia jako Certyfikowany Profesjonalny Trener Biznesu.

Publikuje artykuły w „Gazecie Bankowej”, „Miesięczniku Bank”, „Personel i Zarządzanie” a także w „Harvard Business Review Polska”.

Obejrzyj nagranie

Poznaj innych prowadzących