Neil Rackhamtwórca przełomowej metody SPIN Selling

rakham

Określany jako „The Professor of Professional Selling” numer 1 wśród autorytetów sprzedaży na świecie. Jest wiodącym ekspertem, którego narzędzia umożliwiają reorientację działów i zwiększenie wyników sprzedaży.

Swoją działalnością badawczą oraz trenerską stara się zastępować dotychczasowe metodologie sprzedaży nową wiedzą i narzędziami o sprawdzonej skuteczności. Pomaga firmom na całym świecie dostosowywać sprzedaż do nowych realiów. Współtwórca metody CCV (Creating Customer Value). Ściśle współpracuje z wieloma wiodącymi siłami sprzedaży, takich organizacji jak IBM, Xerox, AT & T, Citicorp czy McKinsey & Company.

Zdobył międzynarodowe uznanie jako lider największego – jak dotąd – projektu badawczego na temat skuteczności metod sprzedaży. Na podstawie wyników badań Rackham opublikował przełomowe pozycje: SPIN Selling i Major Account Sales Strategy. Trzy książki jego autorstwa znalazły się na liście bestsellerów „New York Timesa”, a jego prace przetłumaczono na ponad 50 języków.

Występuje gościnnie na wielu uniwersytetach europejskich i amerykańskich. Rozchwytywany mówca konferencyjny, który zawsze otrzymuje najwyższe noty od uczestników. Ceniony za niezwykłą umiejętność wyjaśniania złożonych problemów w sposób przystępny, niebywale praktyczny i z dozą humoru.

Dwukrotnie na zaproszenie „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute dzielił się z polskimi menedżerami swoimi ideami. Wystąpił podczas konferencji: Strategia sprzedaży 2014 (2013 r.) oraz Rewolucja w sprzedaży (2006 r.).

Poznaj innych prowadzących