Piotr Stohnijekspert i wykładowca ICAN Institute

W swoim doświadczeniu łączy perspektywę marketingową i HR-ową. Zarządzał obszarem corporate learning w ICAN Institute, a następnie pełnił funkcje menedżera mediów społecznościowych i redaktora portalu internetowego „Harvard Business Review Polska”. Dziś działa jako trener i konsultant w obszarze automatyzacji marketingu, mediów społecznościowych i zarządzania kryzysowego, a także zmiany pokoleniowej oraz marketingu rekrutacyjnego. Przeprowadził prawie 600 godzin zajęć dla kadry zarządzającej. Regularnie występuje na konferencjach i webinariach oraz publikuje na łamach czasopism branżowych, takich jak „Marketer+” i „Nowa Sprzedaż”.

Ukończył Uniwersytet Warszawski, komentując wpływ mediów społecznościowych na stosunki międzynarodowe, a także prestiżowe programy edukacyjne na poziomie MBA oraz liczne szkolenia prowadzone przez autorytety zarządzania z Polski i ze świata. Jest autorem jednej z pierwszych masowych inicjatyw polskiego Facebooka, Dnia Bez Smoleńska, który na początku 2011 roku (czyli zanim poznaliśmy całą siłę mediów społecznościowych) w tydzień zyskał ponad 100 000 głosów poparcia oraz międzynarodowy rozgłos.
Pełni funkcję wiceprezesa Fundacji Masculinum i prezesa stowarzyszenia HR Generation Next. Prowadzi blog biznesowy www.stohnij.pl.