prof. Hermann Simonświatowy autorytet w obszarach strategii, marketingu i pricingu

2-hermann-simon

Jeden z najważniejszych autorytetów w obszarze polityki cenowej na świecie, były profesor akademicki (Harvard, Stanford, MIT). Niemieccy menedżerowie uznali prof. Simona za drugą, po Peterze Druckerze, najbardziej wpływową postać z zakresu wiedzy o zarządzaniu.

Współzałożyciel firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera w doradztwie cenowym, gdzie obecnie pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej. Ceniony prelegent, publicysta biznesowy, autor takich bestsellerów jak Power Pricing czy Hidden Champions. „Harvard Business Review Polska” jest wydawcą jego najnowszej książki pt. Pricing Man. Jak zarządzanie ceną może odmienić biznes.

Hermann Simon był gościem specjalnym konferencji „Przychody czy zyski? Jak osiągnąć jedno i drugie” organizowanej przez ICAN Institute i „Harvard Business Review Polska” (2014).

Poznaj innych prowadzących