dr Witold Jankowskiprezes ICAN Institute, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca polskiej edycji magazynu „Harvard Business Review”, założyciel i prezes ICAN Institute (dawniej Canadian International Management Institute). Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa (m.in. Marshall Goldsmith, Dave Ulrich, Heike Bruch), sprzedaży (m.in. Neil Rackham, Andy Zoltners, Jeffrey Gitomer) i innowacji (m.in. Andrew McAfee, Bernd Schmitt, Hal Gregersen). Współpracuje z najlepszymi ośrodkami badawczymi i szkoleniowymi na świecie (Imparta, Objective Management Group, Human Synergistics, Communispond, INSEAD i in.). Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence based management.

Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992-2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie. Od tamtego czasu prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Jest twórcą linii programów zwiększania sprzedaży ICAN Total Selling™. Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Studiował zarządzanie i ekonomię w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Ukończył również programy executive education w obszarze sprzedaży w Kellogg School of Management „Accelerating Sales Force Performance” i High-Impact Sales Strategy.