Wydawnictwo

Magazyn „Harvard Business Review Polska”

Ukazujący się od 1922 roku „Harvard Business Review” to najbardziej prestiżowy magazyn dla menedżerów na świecie, będący nieustającym źródłem inspiracji i rozwiązań dla liderów biznesu.

Polska edycja magazynu, wzbogacona o polskie artykuły i studia przypadków, już od 2003 roku dostarcza przedstawicielom polskiej kadry zarządzającej praktyczne narzędzia i wiedzę o najnowszych trendach biznesowych. To właśnie na łamach HBRP jako pierwsi w Polsce prezentujemy idee, które zmieniają biznesową rzeczywistość. Ich autorami są światowi guru zarządzania, wybitni praktycy oraz profesorowie Harvard Business School i innych renomowanych szkół biznesu na świecie.

Prenumeratorami „Harvard Business Review Polska” jest obecnie ponad 6000 czołowych menedżerów oraz właścicieli firm.

Od momentu powstania magazynu jego misją jest wspierać menedżerów w budowaniu silnej pozycji ich firm na rynku.

Custom publishing

Publikacje będące dodatkiem do magazynu HBRP powstają jako efekt współpracy z naszymi
partnerami strategicznymi – polskimi firmami lub przedstawicielami międzynarodowych
korporacji. Do tej pory wydaliśmy kilkadziesiąt publikacji w ramach serii: „Self”, „Brief”, „Ego”, „HBRP poleca”.

„Ego Inspiracje” to ekskluzywny magazyn i lifestyle’owy przewodnik po świecie zdrowia, mody,
luksusu, wzornictwa, motoryzacji, podróży, hobby, sportu i czasu wolnego.

„Brief” dzięki współpracy merytorycznej z partnerami (dostarczającymi studia przypadków
ze swoich branż) stanowi znakomite źródło aktualnych trendów i idei z różnych dziedzin
biznesu i życia.

„Self” to cykl dodatków tematycznych dla firm, poświęconych wybranym zagadnieniom
związanym ze sferą prywatną życia naszego czytelnika.

„HBRP poleca” to przegląd tych obszarów, które mają obecnie szczególny wpływ na rozwój
firm (prawo, outsourcing, IT itp.).

Wysoka jakość edytorska oraz wyjątkowy koncept merytoryczny sprawiają, że nasze dodatki cieszą się dużym powodzeniem nie tylko wśród czytelników, ale i firm – partnerów.

Publikacje HBRP

Jako pierwsi wprowadzamy na polski rynek książki o przełomowych ideach w świecie biznesu.
Wydajemy publikacje zagranicznych autorytetów (m.in. na mocy licencji Harvard Business
Publishing Corporation) oraz polskich ekspertów.
Nasze książki spełniają najwyższe standardy merytoryczne i wydawnicze. Są nie tylko ozdobą
gabinetu i biblioteki ambitnych menedżerów: przede wszystkim stanowią nieocenioną pomoc
w codziennej praktyce biznesowej.

W dobie cyfrowej rewolucji cały czas powstaje mnóstwo nowych kanałów informacji biznesowej, jednak nie wszystkie zasługują na zaufanie. Wydawnictwo ICAN Institute i portal hbrp.pl to harwardzka gwarancja rzetelnej wiedzy i praktycznych wskazówek, które pomagają menedżerom zwiększać zyski i obniżać koszty w tym samym czasie.

Witold Jankowski
prezes ICAN Institute, redaktor naczelny HBRP