Szkolenie z zarządzania sprzedażą i sales management dla kierowników
Zdobądź kompetencje niezbędne dla managerów sprzedaży
Chcesz, by twój zespół sprzedaży osiągał lepsze wyniki? Zastanawiasz się, jak pozyskać utalentowanych handlowców do swojego działu albo usprawnić proces zarządzania sprzedażą? Dołącz do ICAN Sales Management Program™ - jedynego w swoim rodzaju szkolenia dla kierowników sprzedaży!
To 5 sesji zajęciowych, podczas których poznasz sprawdzone, poparte badaniami metody zarządzania działem sprzedaży i sekrety skutecznej rekrutacji handlowców, coachingu sprzedażowego i wyznaczania celów. Wystarczy tylko 10 dni w roku, by zdobyć kompetencje, które pozwolą Tobie i Twoim handlowcom osiągać świetne wyniki i przekroczyć oczekiwania przełożonych.
Program pozwoli uniknąć 6 błędów menedżera, które zabijają zyski
Brak kompetencji i słabość menedżera mogą przekreślić starania całego zespołu sprzedażowego! Sprawdź, czy widzisz te błędy w swojej firmie.
Brak spójności między aktywnościami handlowców a celami strategicznymi firmy.
Mikrozarządzanie relacjami z klientami, podkopujące motywację handlowców oraz ich wiarę w siebie i ustalony podział pracy.
Nierozwijanie przenikliwości biznesowej (business acumen) i nieuczenie jej swoich pracowników.
Zarządzanie jedynie przez wyznaczanie celów i żądanie poprawy wyników, bez podawania wskazówek, jak je zrealizować.
Przyjmowanie pochwał za sukcesy zespołu i nie dzielenie się nimi z tymi, którzy też na nie zasługują.
Poświęcanie zbyt wiele czasu na działania o niskiej wartości, tylko dlatego, że są pilne lub znajdują się w strefie komfortu.
Na ICAN Sales Management Program™ nauczymy Cię tego, co naprawdę Ci się przyda i przygotuje do wyzwań w pracy menedżera liniowego.
Korzyści ze szkolenia dla menedżerów sprzedaży
Zobacz, jakie rezultaty osiągają menedżerowie sprzedaży po ukończeniu szkolenia ICAN Sales Management Program™.
Dla kogo jest program sprzedażowy ICAN Sales Management Program™
Rozwijaj się w gronie menedżerów, którzy mają podobne wyzwania, ale odmienne doświadczenia z różnych branż.
Zarezerwuj miejsceDla menedżerów liniowych sprzedaży – osób, które bezpośrednio współpracują ze sprzedawcami oraz mają kluczowy wpływ na zwiększanie ich zaangażowania i efektywności
Dla dyrektorów sprzedaży, którzy na co dzień kompleksowo zarządzają zarówno procesem sprzedaży, jak i zespołem handlowców
Historie liderów, którzy odnieśli sukces z ICAN
Zobacz, jak udział w naszych programach wpłynął na ich pracę i karierę.
Czego się nauczysz w programie sprzedażowym ICAN Sales Management™
Sprawdź zakres merytoryczny każdej z 5 sesji. Szczegółową listę zagadnień znajdziesz w broszurze, którą możesz pobrać bezpłatnie.
Role menedżera sprzedaży – między strategią a realizacją („twarde” i „miękkie” czynniki sukcesu)
Uczestnicy dowiedzą się, na czym polega rola liniowego menedżera w kontekście realizacji strategii firmy i strategii sprzedaży. Poznają także różnice między przewodzeniem (leadership) a zarządzaniem. Wykonają ćwiczenia, w tym przeanalizują swoje umiejętności delegowania i zarządzania czasem. Rozwiną twarde i miękkie kompetencje: inteligencja emocjonalna, budowanie zaufania w zespole, motywowanie, tworzenie kultury wspierającej proaktywność i odpowiedzialność. Dzięki tej sesji uczestnicy zwiększą swoją samoświadomość siebie jako lidera i kierownika sprzedaży.
Planowanie, wyznaczanie i realizacja celów: model zintegrowany
Menedżerowie poznają model ACR jako narzędzie łączenia celów strategicznych firmy oraz zadań i aktywności zespołu sprzedażowego, a następnie przećwiczą budowanie kaskady celów sprzedażowych. Dzięki temu dowiedzą, jak ustalać szczegółowe cele dla handlowców i weryfikować, czy są one adekwatne i osiągalne. Nauczą się także, jak stosować formułę SMART w sprzedaży i korzystać z niej przy precyzowaniu celów. Poznają także najważniejsze mierniki sprzedaży i wskazówki, jak uniknąć typowych błędów przy monitorowaniu sprzedaży.
Zarządzanie zespołem sprzedażowym: rekrutacja i wdrożenie, rozwój, optymalizacja
Uczestnicy otrzymają metody i narzędzia pozwalające pozyskać najlepszych handlowców, zatrzymać ich na dłużej w firmie i zapewnić satysfakcjonującą ścieżkę rozwoju. Nauczą się tworzyć profile rekrutacyjne i docierać do najciekawszych kandydatów, a także wdrażać i rozwijać nowo zatrudnionych. Dzięki temu stworzą zespół sprzedaży najwyżej klasy – zmotywowany, zgrany i zorientowany na cele.
Motywacja i coaching w sprzedaży: teoria, praktyka i wynik
W trakcie tej sesji uczestnicy zgłębią temat motywacji handlowców: jej różnych rodzajów i zastosowań w praktyce, by autentycznie zachęcać do działania, niż demotywować. Dzięki tej wiedzy menedżerowie zapobiegną wypaleniu zespołu. Dowiedzą się także, czym różni się coaching w sprzedaży od typowego coachingu, kogo należy coachować i jak rozwijać własne kompetencje w tym zakresie, by uniknąć błędów pogarszających wyniki zespołu.
Menedżer sprzedaży jako uczestnik procesu tworzenia wartości firmy: od przenikliwości biznesowej (business acumen) do skutecznego tworzenia wartości
Podczas tej sesji uczestnicy poznają podstawy myślenia strategicznego (strategia i model biznesowy firmy) oraz analizy finansowej, m.in. jak rozumieć najważniejsze pojęcia i czytać sprawozdania. Ta wiedza pozwoli menedżerom lepiej zrozumieć własną firmę oraz biznes klienta, dzięki czemu będą tworzyć dodatkową wartość dla klienta w procesie sprzedaży. Wezmą udział w grze symulacyjnej. Ponadto zdobędą cyfrowe kompetencje związane z transformacją sprzedaży i najnowszymi technologiami wpływającymi na sprzedaż (nie tylko AI).
Pobierz broszurę
To właśnie oni: uznani praktycy, badacze i liderzy będą pracować z Tobą w trakcie naszego programu.
Marek Gliwny
Ekspert i wykładowca ICAN Institute, praktyk zarządzania, psycholog i menedżer
Grzegorz Łapiński
Wieloletni praktyk biznesu i doświadczony menedżer, Business Expert w ICAN Institute
dr Piotr Wiśniewski
Doktor nauk o zarządzaniu, menedżer z wieloletnim doświadczeniem, autor, speaker, konsultant
Piotr Stohnij
Ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie
Marcin Słomski
Ekspert i wykładowca ICAN Institute
Zdobyte przez Ciebie kompetencje potwierdza certyfikat ICAN Institute
Każdy uczestnik programu rozwojowego ICAN Institute otrzyma prestiżowy certyfikat. Jest to dokument ceniony na rynku pracy i pożądany zarówno w procesach rekrutacyjnych, jak i wewnętrznych planach sukcesyjnych.
Lokalizacja szkolenia ICAN Sales Management Program™
Szkolenie odbywa się w Warszawie w siedzibie ICAN Institute. To wygodna, dobrze skomunikowana lokalizacja tuż obok stacji Metro Wilanowska. Dzięki temu uczestnicy nie będą mieć problemu z dojazdem.
ICAN Sales Management Program™ składa się z 5 dwudniowych sesji zajęciowych (łącznie 10 dni), które odbywają się raz w miesiącu w cyklach środa-czwartek lub piątek-sobota. Z wyprzedzeniem zaplanujesz udział w zajęciach lub skorzystasz z możliwości odrobienia danej sesji w innym terminie. Sprawdź harmonogram szkolenia i dowiedz się, kiedy startuje najbliższa grupa.
Gwarancja jakości: zero ryzyka i zwrot kosztów
Wiemy, że inwestycja w program może wiązać się z obawami. Dlatego jako jedyni w Polsce oferujemy Ci unikalną gwarancję jakości: jeśli po 1 sesji (2 dni zajęciowe) uznasz, że szkolenie nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zrezygnować z udziału i otrzymać całkowity zwrot kosztów.
Tak, zwrócimy Ci pieniądze w 100%. Z udziałem w szkoleniu nie wiąże się żadne ryzyko, a tylko możliwości rozwoju i realne efekty.
Prezes zarządu ICAN Institute
Po ukończeniu szkolenia możesz dołączysz do Klubu Absolwenta. Nasza społeczność skupia liderów, managerów, prezesów i dyrektorów z całej Polski. To elitarna grupa osób, które stawiają na rozwój, wymianę idei i wzajemne wspieranie się. Właśnie tutaj tworzą się prawdziwe przyjaźnie, partnerstwa biznesowe i mentoring. Zobacz, że warto być z nami!
Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.
a my skontaktujemy się z Tobą!
Często zadawane pytania
Zastanawiając się nad wyborem szkolenia dla managerów i kierowników, warto najpierw określić, jakie kompetencje powinni oni rozwijać. Czy będą to kompetencje miękkie, m.in. z zakresu komunikacji, motywowania, przekazywania feedbacku, odporności psychicznej lidera, czy też kompetencje twarde, związane z znajomością konkretnych metod zarządzania, ustalania celów, oceny pracowników czy podstawami analizy finansowej i ekonomicznej. Dlatego, aby wybrać najlepsze szkolenie dla pracownika, należy wziąć pod uwagę jego stanowisko, doświadczenie, etap kariery, zakres obowiązków i cele biznesowe, jakie ma realizować.
Warto wybrać szkolenia z certyfikatem, które kończy się uzyskaniem przez managera dokumentu potwierdzającego zdobycie wiedzy i kompetencji. Certyfikat jest dla firmy gwarancją, że szkolenie cechuje się wysoką jakością i poziomem merytorycznym, a dla pracownika cennym elementem do wpisania CV i narzędziem budującym jego wizerunek eksperta w swojej dziedzinie.