Marketing i sprzedaż
Dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcejKategorie
Zarządzasz działem sprzedaży? Najprawdopodobniej twój zespół pracuje o wiele za dużo
Coraz częściej liczba wykonanych telefonów, wysłanych maili czy odbytych spotkań nie przekłada się na efekty w postaci domkniętych transakcji.
Czy marketing może pracować jak zespół programistów?
Zwinne podejście do tworzenia oprogramowania zyskuje na popularności w świecie IT. Ale sprawdzić się może także w innych działach.
„Stary” czy „nowy” marketer – którego zatrudniasz?
Jestem przekonany, że jesteśmy świadkami ogromnej przemiany w myśleniu o sprzedaży i marketingu do potencjalnych konsumentów. Stare metody po prostu przestają działać, a nowe… nie zawsze istnieją. Jak żyć? – chciałoby się zapytać.