Marketing i sprzedaż
Dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcejStrategia 3T, czyli jak zachęcić klienta do dzielenia się danymi osobowymi
Dane są najcenniejszą walutą XXI wieku, zaś skuteczne ich wykorzystywanie może zapewnić przewagę nad konkurencją. Nabrało to dodatkowego znaczenia podczas pandemii i wynikającego z niej przyśpieszonego rozwoju nowoczesnych kanałów sprzedaży.
Cztery trendy, które zmienią sprzedaż B2B w 2020
Sprzedaż jest tą funkcją biznesu, od której zależy byt przedsiębiorstwa. Źle zaprojektowana, szczególnie w kryzysowych warunkach, może doprowadzić do utraty rynku i spadku przychodów.
Branża leasingowa buduje polskie PKB
Znaczenie leasingu w tworzeniu PKB rośnie od wielu lat.
Patriotyzm konsumencki jest coraz silniejszy
Sprawdź, czy polski aspekt marki stanowi zachętę do zakupu oraz czy zależy od kategorii produktu.
Doświadczenia z najwyższej półki
Jakie towary luksusowe wybierają Polacy, jak zmienia się postrzeganie luksusu u nas i na świecie?
Luksus okiem prezesa
Luksus jest obecnie rozumiany zupełnie inaczej niż niż przed kilkunastu laty.
Antropologia wspiera marketing
W świecie biznesu antropologia kulturowa może stanowić istotne wsparcie dla marketingowców.