Biznes
Jak szybko i skutecznie lojalizować swoją grupę dystrybutorów lub franczyzobiorców w internecie?
Nie ma cię w internecie, nie istniejesz – wie o tym każdy przedsiębiorca niezależnie od skali prowadzonego biznesu. Jak jednak sprostać wyzwaniom e-marketingu nie mając na nie czasu, ludzi i nakładów finansowych? Rozwiązaniem może okazać się FastTony Smart - narzędzie ułatwiające precyzyjne dotarcie z przekazem do określonego klienta.
Cztery obszary, w których sztuczna inteligencja poprawia sprzedaż i zadowolenie klienta
Aby w pełni wykorzystać potencjał sprzedaży za pośrednictwem internetu, nie wystarczy założenie strony i prowadzenie wysyłki poprzez sieć. Na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku ogromną rolę odgrywa wykorzystanie sztucznej inteligencji, usprawniającej obsługę klienta i zwiększającej sprzedaż
7 obszarów, w których prawo nie nadąża za nowymi technologiami
Aż 91% polskich przedsiębiorców uważa, że prawo nie nadąża za nowymi technologiami. Oto wykaz najbardziej opóźnionych – i zagrożonych – obszarów biznesu.