Platformy społecznościowe
Media społecznościowe nie tylko zmieniają sposób, w jaki się komunikujemy, ale także to, jak wygląda dziś biznes. Dzięki social mediom zmienia się nie tylko marketing, ale również sprzedaż. Co czeka nas w przyszłości?
Pokaż więcejSocial selling w B2B – jak zacząć, dlaczego warto i jakich pułapek się wystrzegać?
O wdrażaniu i wykorzystywaniu sprzedaży społecznościowej, jej zaletach, jak i pułapkach, rozmawiamy z Dariuszem Borowskim, aktywnym od dwudziestu lat w obszarze w marketingu B2B specjalistą patrzącym na social selling z trzech perspektyw.
Jakie media społecznościowe wybrać do promocji marki?
W Polsce z mediów społecznościowych korzysta prawie 26 milionów użytkowników – niemal 70% wszystkich mieszkańców kraju. Najpopularniejszym medium społecznościowym w naszym kraju jest YouTube, który odwiedza 93% internautów.
Chcesz skutecznie sprzedawać online? Załóż... sklep stacjonarny
W zeszłym roku w obszarze polskiej sieci internetowej pojawiło się aż 12 tysięcy nowych sklepów internetowych. Mimo to klienci nie rezygnują z zakupów w placówkach stacjonarnych, chętnie sięgają także po rozwiązania hybrydowe.
E-marketing bez tajemnic? [RECENZJA]
Każdy marketer powinien zapoznać się z prezentowanymi tutaj wiadomościami.
Szybka odpowiedź – klucz do wizerunkowego sukcesu marki
Treści marketingowe, które mają budować wizerunek firmy w sieci, z założenia powinny trafiać do potencjalnych odbiorców produktu bądź usługi. Działy, zajmujące się kreowaniem marki w internecie, stosują różne sposoby, aby zwiększyć efektywność działań.
Internauci w walce z fałszywymi informacjami
Skutecznym sposobem na walkę ze zjawiskiem fake news jest zaangażowanie użytkowników mediów społecznościowych.
Zanim sprzedasz, daj coś od siebie
Sprzedaż za pośrednictwem mediów społecznościowych jest możliwa i co najważniejsze --- efektywna. Aby jednak wykorzystać ich potencjał, niezbędne jest opracowanie nowej strategii.
Webinarium: Jak sprzedawać w mediach społecznościowych? 4P w social sellingu
Obejrzyj webinarium HBRP i dowiedz się, jakie sprawdzone narzędzia wspomagają sprzedaż w mediach społecznościowych!
Czy youtuber może wypromować twój biznes?
Nie ulega wątpliwości, że tego typu działalność jest przyszłością marketingu i może przynieść przedsiębiorstwu znaczące korzyści.
Robert Bednarski: Lajki to za mało
Pojedyncze wskaźniki nie mogą służyć ocenie całych kampanii, a zwłaszcza ich wartości biznesowej.
Jak media społecznościowe mogą współgrać z narzędziami Net Promoter?
Przeszukuj swoje dane społecznościowe, wyłuskując największych promotorów, i reaguj.
Jak platforma społecznościowa zmieniła firmę?
Szczegóły dotyczące wdrażania platformy, która umożliwiła wielokierunkową komunikację, wymianę wiedzy i doświadczeń oraz ułatwiła procesy konsolidacyjne w firmie Atlas.
7 kroków do zwiększenia sprzedaży dzięki LinkedIn
W czym tkwi sprzedażowa moc LinkedIn?
Biżuteria mnie nie interesowała: Ania Kruk o powrocie do rodzinnego biznesu
Dlaczego postanowiła kontynuować rodzinną tradycję w nowej odsłonie?
Jak pozycjonowanie w sieci wpływa na karierę menedżerów
Media społecznościowe sprawiły, że pozycjonowanie w sieci stało się kluczowym czynnikiem decydującym o karierze.
Firmy platformowe rosną dzięki efektom sieciowym
Na dłuższą metę jedynie odpowiednio duża skala biznesu może zagwarantować przewagę firmom platformowym.
Klaudyna Polanowska-Skrzypek: Marki powinny dostosować się do kanału komunikacji i potrzeb grupy docelowej
Obecności firmy w mediach społecznościowych powinny przyświecać dwa zasadnicze cele: kształtowanie pozytywnego wizerunku oraz budowanie zaufania i lojalności wśród konsumentów.
Handlowcy powinni iść z duchem czasu
Stare sposoby dotarcia do klienta za pomocą mediów tradycyjnych są dziś nieskuteczne. O nowych zasadach sprzedaży i marketingu opowiada David Meerman Scott, światowy autorytet w dziedzinie sprzedaży.
Społecznościowa komunikacja wewnętrzna
Firmy wciąż nie mają dobrego pomysłu, jak za pośrednictwem wewnętrznych mediów społecznościowych wykorzystać kreatywność pracowników.
Agnieszka Bomba: platformę cyfrową łatwiej uruchomić, niż utrzymać
Tworzenie platformy internetowej rządzi się dziś innymi prawami niż jeszcze kilkanaście lat temu. Znacznie trudniej jest przebić się przez informacyjny gąszcz z nową formułą i utrzymać na rynku.