Pisanie biznesowe
Umiejętność skutecznego, perswazyjnego pisania ma ogromne znaczenie zwłaszcza w biznesie. To nie tylko pisanie ofert, zaproszeń, sprawozdań, ale przede wszystkim codzienna komunikacja e-mailowa, z którą ma do czynienia każdy z nas. Jak dobrze pisać? O czym warto pamiętać? Co warto wiedzieć, by nasze wiadomości były zrozumiałe, efektywne i bezbłędne?
Pokaż więcej4 wskazówki, dzięki którym twoje teksty biznesowe staną się lepsze
W tekstach tworzonych na potrzeby biznesu nie chodzi o to, by błyszczeć intelektem, używać skomplikowanych pojęć i skrótów znanych nielicznym. Jednak aby w sposób zrozumiały przekazać odbiorcom informację, trzeba się trochę postarać. Poznaj cztery banalnie proste sposoby, które w tym pomogą.
7 wskazówek, jak napisać e-mail biznesowy, by inni czytali go z przyjemnością i ze zrozumieniem
W XXI wieku mowa bywa nadal źródłem nieporozumień. Coraz częściej są nim też nieprzemyślane i chaotyczne e-maile, które utrudniają komunikację biznesową. Jak pisać je lepiej?