PR
Działania PR-owe to ważny element komunikacji firmy. To dzięki nim możemy wpływać na to, jak naszą organizację i markę postrzegają klienci. Jak prowadzić efektywne działania PR-owe? Jak skutecznie kreować wizerunek firmy? Czy wewnętrzna komunikacja PR-owa jest równie ważna? Wszystkiego tego dowiesz się z lektury naszych inspirujących artykułów.
Pokaż więcejMarketing i sprzedaż powinny iść ręka w rękę
David Meerman Scott przekonuje, że zasady ustala ten, kto kupuje.
Długofalowe budowanie relacji to nasza inwestycja w przyszłość
Strategia oparta na planowanych, długofalowych działaniach, a nie okazjonalnym wsparciu dla lokalnych społeczności zapewnia stabilność i lepszą współpracę z naszymi partnerami.
Klara Banaszewska: PR jest wciąż potrzebny, ale jego rola się zmienia
Jak PR będzie się zmieniał wraz z rosnącą złożonością otoczenia biznesowego?
Konferencja 3D na zdrowie
Firmy zajmujące się organizacją wydarzeń promocyjnych sięgają po coraz bardziej wyszukane narzędzia.
Marketing i sprzedaż powinny iść ręka w rękę
David Meerman Scott przekonuje, że zasady ustala ten, kto kupuje.
Roman Wieczorek: etyczny biznes jest fundamentem działania
Wszyscy chcą wygrywać. Ważne jednak jest to jak "grają".
Piotra Czarnowski: kryzysowy PR może być prowadzony na kilka sposobów
We wszystkich cywilizowanych krajach udział w zmowie cenowej uznaje się za jedno z najpoważniejszych i bardzo surowo karanych przestępstw biznesowych.
Gdzie zabrać klienta na randkę?
Czy sponsoring przynosi korzyści firmom? Jeśli tak, to kiedy i właściwie po co?
Czy warto mówić dobrze?
Wyobraźmy sobie świat, w którym gazety, obok wiadomości o rynku, drodze do kariery wielkich menedżerów, artykułów społeczno‑politycznych, zamieszczają informacje o dobrych praktykach organizacji o komercyjnym profilu. Wyobraźmy sobie, że media piszą o akcjach społecznych inicjowanych przez firmy, instytucje i organizacje pozarządowe. Czy świat nie byłby odrobinę lepszy?
Dość reklam!
Już chyba głupszej reklamy wymyślić nie mogli – wzdychamy jakże często, gorączkowo szukając pilota, by przełączyć telewizor na inny kanał lub choćby pozbawić go dźwięku.