SESJA 1 | 7 lutego 2024

Bariery innowacji w sprzedaży i jak je przełamywać

Dlaczego większość firm nie potrafi wykorzystać potencjału nowych technologii w sprzedaży, marnując pieniądze i tracąc szanse na rozwój?

Odkryj, co blokuje Twoją sprzedaż przed osiągnięciem wyższej efektywności i lepszych wyników. Wyeliminuj te bariery dzięki wiedzy eksperta!

Foto /Dr Christine McCarthy Foto /Dr Christine McCarthy

O konferencji

Dlaczego inwestycje w szkolenia sprzedawców i gwałtowny rozwój technologii w ostatniej dekadzie nie zaowocowały większą skutecznością sprzedaży dla większości firm? Ponieważ firmy skupiły się bardziej na skalowaniu niż poprawie działań zespołów sprzedaży – na tym polega dzisiejszy paradoks zdaniem Howarda Dovera, profesora i technologa sprzedaży.

Sprzedawcy koncentrują się na tym, by robić więcej – wysyłać więcej maili z ofertami, dzwonić do większej liczby klientów i używać więcej kanałów dotarcia zamiast ulepszyć jakość swoich działań. Stawiamy na ilość, a nie jakość, bombardując i tak już przemęczonych szumem informacyjnym klientów.

Jak wyzwolić sprzedaż z błędnego koła i wykorzystać potencjał technologii do zwiększania jej efektywności, żeby przynosiła realne zyski, zamiast być stratą pieniędzy i zasobów? Tego dowiesz się na konferencji z udziałem Howarda Dovera!

O ekspercie

Dr Howard Dover

Jest założycielem i dyrektorem Center for Professional Sales na University of Texas w Dallas. Przed rozpoczęciem kariery akademickiej założył kilka firm, w tym firmę zajmującą się kontraktowaniem sprzedaży, którą prowadził przez dekadę. Podczas lat pracy w start-upach i rządzie rozwinął umiejętność wykorzystywania technologii w celu zwiększenia zarówno wydajności procesów biznesowych, jak i skuteczności działań sprzedażowych. Dr Dover dzieli się swoimi odkryciami i nowoczesnymi metodami za pośrednictwem różnych konferencji i publikacji.

Dzięki tej sesji:

Poznasz metody i narzędzia, które pomogą Ci rozwijać nowoczesną sprzedaż i stać się rewolucjonistą w tej dziedzinie.
Dowiesz się, jak rynki cyfrowe wstrząsnęły klasyczną maszyną sprzedaży i jak poradzić sobie ze zmianami, by nie zostać w tyle za konkurencją.
Zobaczysz, jak zmieniły się zachowania klientów w wyniku innowacji technologicznych i jakie konsekwencje niesie to dla procesów sprzedaży i sposób dotarcia do konsumentów.
Dowiesz się, jak pokonać przeszkody organizacyjne i środowiskowe, które utrzymują sprzedaż w stanie paradoksu, hamującym wzrost zysków.

Chcesz wiedzieć więcej?
Pobierz bezpłatne materiały

Broszura cyklu

Broszura cyklu Elite Sales Program

Poznaj szczegółowo merytorykę całego cyklu, tematy i prelegentów.

Pobierz broszurę

Broszura sesji

Broszura konferencji

Sprawdź kim jest gość specjalny konferencji i poznaj agendę
wydarzenia.

Pobierz broszurę

picture

Kto najbardziej skorzysta z wydarzenia Trendy HR?

Udział w konferencji rekomendujemy działom HR oraz liderom zespołu. Jeśli chociaż jedno z poniższych zdań dotyczy właśnie Ciebie, dołącz do naszej konferencji!

  • Zastanawiasz się jak umożliwić skalowalny rozwój kompetencji, które będą coraz bardziej pożądane w organizacjach przyszłości.
  • Chcesz tworzyć kulturę współpracy i efektywnej komunikacji, opartą na zaufaniu i szacunku dla różnorodności.
  • Dostrzegasz, że kultura organizacyjna staje się niezależnym źródłem przewagi konkurencyjnej i chcesz dowiedzieć się, które jej elementy wspierają strategię rozwojową firmy, a które są w tym przeszkodą.
  • Szukasz najnowszych rozwiązań technologicznych, udoskonalonych o możliwości sztucznej inteligencji, które wspomagają rozwój kompetencji w organizacji.

Poznaj naszych ekspertów

portret Dr Witold Jankowski
Dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute
Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca i redaktor naczelny polskiej edycji Harvard Business Review (2003-2020) oraz MIT Sloan Management Review (2019). Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultu...

Pokaż więcej

portret Krzysztof Albrychiewicz
Krzysztof Albrychiewicz
Praktyk marketingu i wykładowca akademicki
Blisko 30 lat doświadczenia w marketingu, zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Twórca wielu strategii marketingowych, zarówno dla globalnych marek (T-Mobile, Panasonic, BMW, LG Electronics), jak i dla marek lokalnych. Zafascynowany innowacją i marketingiem...

Pokaż więcej

portret Tomasz Piątkowski
Tomasz Piątkowski
Chief Digital Officer GroupM
Jest wieloletnim fachowcem z rynku e-reklamy, który współtworzy od 2002 roku. Pracował wcześniej m.in. dla CR Media i IPG Mediabrands. W 2019 r. wrócił do GroupM po dwuletniej przerwie...

Pokaż więcej

portret Maciej Malinowski
Mateusz Malinowski
Dyrektor SEO w Fabryce Marketingu
Zajmuje się tworzeniem kompleksowych strategii SEO oraz audytami, rekomendacjami content marketingowymi, czy procesem linkbuilding’u. Swoim doświadczeniem dzieli się w trakcie szkoleń, konferencji ...

Pokaż więcej

Program konferencji

10:00 - 10:10

Studio ICAN Przywitanie - start konferencji

10:10 - 10:40

zdjęcie Witold Jankowski
Dr Witold Jankowski

Sprzedaż a strategie rozwoju firmy: kiedy sprzedaż staje się barierą i jak z bariery uczynić narzędzie przyspieszania wzrostu?

  • Fazy rozwoju firmy: kiedy pojawia się bariera sprzedaży i jakie są możliwe działania mitygujące w krótkim i długim horyzoncie?
  • Jak zmieniła się koncepcja skalowalnej sprzedaży w świecie po COVID-19?
  • Na czym polega koncepcja elastycznej skalowalności (agile scalability) i jakie są jej główne elementy?
  • W jakim stopniu bariera rozwoju sprzedaży jest wynikiem czynników wewnętrznych, a w jakim zewnętrznych – i co z tym możesz zrobić?
  • Główne strategie zwiększania skalowalności sprzedaży
  • Przełamywanie bariery ograniczonej liczby szans sprzedażowych
  • Strategia specjalizacji i podziału pracy: nowe najlepsze praktyki
  • Strategia zastępowania sprzedawców i ich aktywności przez technologię: szanse i typowe błędy

10:40 - 10:55

Sesja Q&A z Dr Witoldem Jankowskim

10:55 - 11:00

Studio ICAN

11:00 - 11:30

zdjęcie Mateusz Malinowski
Mateusz Malinowski

Jak zwiększyć konwersje dzięki SEO i AI

  • Synergiczne połączenie SEO i sztucznej inteligencji w celu zwiększenia konwersji w biznesie online.
  • Zaawansowane technologie AI, takie jak uczenie maszynowe i analiza zbiorów danych. Jak te narzędzia mogą być stosowane do optymalizacji treści oraz strategii SEO, by osiągnąć wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania i zwiększyć zaangażowanie użytkowników.
  • Jak integracja AI z SEO może przyczynić się do tworzenia bardziej efektywnych i personalizowanych kampanii marketingowych, prowadzących do lepszych wskaźników konwersji.
  • Konkretne strategie i wskazówki, które mogą być zastosowane w różnych branżach, demonstrując, jak efektywne może być połączenie AI z SEO w celu optymalizacji konwersji.

11:30 - 11:40

Sesja Q&A Mateusz Malinowski

11:40 - 11:50

Studio ICAN

11:50 - 12:50

Przerwa

12:50 - 12:55

Studio ICAN

12:55 - 13:45

zdjęcie Krzysztof Albrychiewicz
Krzysztof Albrychiewicz
zdjęcie tomaszem-piatkowskim
Tomasz Piątkowski

Adaptacja innowacji na polskim rynku

W trakcie dyskusji poruszą poniższe tematy:

  • Aktualny stan wdrażania innowacji na styku sprzedaży i marketingu w Polsce.
  • Spróbują znaleźć odpowiedź, na ile innowacyjny jest polski rynek na tle wdrożeń w innych krajach.
  • Zidentyfikują bariery i możliwości polskiego rynku.
Krzysztof Albrychiewicz w rozmowie z Tomaszem Piątkowskim

13:45 - 14:05

Sesja Q&A

14:05 - 14:10

Studio ICAN

14:10 - 15:00

zdjęcie dr Hovard Dover
dr Hovard Dover

Bariery innowacji w sprzedaży i jak je przełamywać

  • Na czym polega paradoks innowacji w sprzedaży? Komu udaje się go przełamać i w jaki sposób?
  • Jak poznać, czy właściwie używasz nowych technologii w sprzedaży i co z tym możesz zrobić?
  • Jak zmieniły się zachowania klientów w wyniku innowacji technologicznych i jakie konsekwencje niesie to dla procesów sprzedaży i sposób dotarcia do konsumentów?
  • Jakie są najlepsze praktyki wykorzystania nowych technologii, tak aby klientom było łatwiej kupować, a sprzedawcom łatwiej sprzedawać?
  • Jak pokonać przeszkody organizacyjne i środowiskowe, które nie pozwalają na wykorzystanie potencjału nowych technologii?
  • Przykłady i najlepsze praktyki do wykorzystania w Twojej firmie

15:00 - 15:20

Sesja Q&A dr Hovard Dover

15:20 - 15:25

Studio ICAN Zakończenie konferencji

15:25 - 15:30

Studio ICAN