Bariery innowacji w sprzedaży i jak je przełamywać
Dlaczego większość firm nie potrafi wykorzystać potencjału nowych technologii w sprzedaży, marnując pieniądze i tracąc szanse na rozwój?
Odkryj, co blokuje Twoją sprzedaż przed osiągnięciem wyższej efektywności i lepszych wyników. Wyeliminuj te bariery dzięki wiedzy eksperta!
O konferencji
Dlaczego inwestycje w szkolenia sprzedawców i gwałtowny rozwój technologii w ostatniej dekadzie nie zaowocowały większą skutecznością sprzedaży dla większości firm? Ponieważ firmy skupiły się bardziej na skalowaniu niż poprawie działań zespołów sprzedaży – na tym polega dzisiejszy paradoks zdaniem Howarda Dovera, profesora i technologa sprzedaży.
Sprzedawcy koncentrują się na tym, by robić więcej – wysyłać więcej maili z ofertami, dzwonić do większej liczby klientów i używać więcej kanałów dotarcia zamiast ulepszyć jakość swoich działań. Stawiamy na ilość, a nie jakość, bombardując i tak już przemęczonych szumem informacyjnym klientów.
Jak wyzwolić sprzedaż z błędnego koła i wykorzystać potencjał technologii do zwiększania jej efektywności, żeby przynosiła realne zyski, zamiast być stratą pieniędzy i zasobów? Tego dowiesz się na konferencji z udziałem Howarda Dovera!
O ekspercie
Dr Howard Dover
Jest założycielem i dyrektorem Center for Professional Sales na University of Texas w Dallas. Przed rozpoczęciem kariery akademickiej założył kilka firm, w tym firmę zajmującą się kontraktowaniem sprzedaży, którą prowadził przez dekadę. Podczas lat pracy w start-upach i rządzie rozwinął umiejętność wykorzystywania technologii w celu zwiększenia zarówno wydajności procesów biznesowych, jak i skuteczności działań sprzedażowych. Dr Dover dzieli się swoimi odkryciami i nowoczesnymi metodami za pośrednictwem różnych konferencji i publikacji.
Dzięki tej sesji:
Chcesz wiedzieć więcej?
Pobierz bezpłatne materiały
Broszura cyklu Elite Sales Program
Poznaj szczegółowo merytorykę całego cyklu, tematy i prelegentów.
Broszura konferencji
Sprawdź kim jest gość specjalny konferencji i poznaj agendę
wydarzenia.
Kto najbardziej skorzysta z wydarzenia Trendy HR?
Udział w konferencji rekomendujemy działom HR oraz liderom zespołu. Jeśli chociaż jedno z poniższych zdań dotyczy właśnie Ciebie, dołącz do naszej konferencji!
- Zastanawiasz się jak umożliwić skalowalny rozwój kompetencji, które będą coraz bardziej pożądane w organizacjach przyszłości.
- Chcesz tworzyć kulturę współpracy i efektywnej komunikacji, opartą na zaufaniu i szacunku dla różnorodności.
- Dostrzegasz, że kultura organizacyjna staje się niezależnym źródłem przewagi konkurencyjnej i chcesz dowiedzieć się, które jej elementy wspierają strategię rozwojową firmy, a które są w tym przeszkodą.
- Szukasz najnowszych rozwiązań technologicznych, udoskonalonych o możliwości sztucznej inteligencji, które wspomagają rozwój kompetencji w organizacji.
Poznaj naszych ekspertów
Prezes ICAN Institute
Praktyk marketingu i wykładowca akademicki
Chief Digital Officer GroupM
Dyrektor SEO w Fabryce Marketingu
Program konferencji
10:00 - 10:10
10:10 - 10:40
Sprzedaż a strategie rozwoju firmy: kiedy sprzedaż staje się barierą i jak z bariery uczynić narzędzie przyspieszania wzrostu?
- Fazy rozwoju firmy: kiedy pojawia się bariera sprzedaży i jakie są możliwe działania mitygujące w krótkim i długim horyzoncie?
- Jak zmieniła się koncepcja skalowalnej sprzedaży w świecie po COVID-19?
- Na czym polega koncepcja elastycznej skalowalności (agile scalability) i jakie są jej główne elementy?
- W jakim stopniu bariera rozwoju sprzedaży jest wynikiem czynników wewnętrznych, a w jakim zewnętrznych – i co z tym możesz zrobić?
- Główne strategie zwiększania skalowalności sprzedaży
- Przełamywanie bariery ograniczonej liczby szans sprzedażowych
- Strategia specjalizacji i podziału pracy: nowe najlepsze praktyki
- Strategia zastępowania sprzedawców i ich aktywności przez technologię: szanse i typowe błędy
10:40 - 10:55
10:55 - 11:00
11:00 - 11:30
Jak zwiększyć konwersje dzięki SEO i AI
- Synergiczne połączenie SEO i sztucznej inteligencji w celu zwiększenia konwersji w biznesie online.
- Zaawansowane technologie AI, takie jak uczenie maszynowe i analiza zbiorów danych. Jak te narzędzia mogą być stosowane do optymalizacji treści oraz strategii SEO, by osiągnąć wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania i zwiększyć zaangażowanie użytkowników.
- Jak integracja AI z SEO może przyczynić się do tworzenia bardziej efektywnych i personalizowanych kampanii marketingowych, prowadzących do lepszych wskaźników konwersji.
- Konkretne strategie i wskazówki, które mogą być zastosowane w różnych branżach, demonstrując, jak efektywne może być połączenie AI z SEO w celu optymalizacji konwersji.
11:30 - 11:40
11:40 - 11:50
11:50 - 12:50
12:50 - 12:55
12:55 - 13:45
Adaptacja innowacji na polskim rynku
W trakcie dyskusji poruszą poniższe tematy:
- Aktualny stan wdrażania innowacji na styku sprzedaży i marketingu w Polsce.
- Spróbują znaleźć odpowiedź, na ile innowacyjny jest polski rynek na tle wdrożeń w innych krajach.
- Zidentyfikują bariery i możliwości polskiego rynku.
13:45 - 14:05
14:05 - 14:10
14:10 - 15:00
Bariery innowacji w sprzedaży i jak je przełamywać
- Na czym polega paradoks innowacji w sprzedaży? Komu udaje się go przełamać i w jaki sposób?
- Jak poznać, czy właściwie używasz nowych technologii w sprzedaży i co z tym możesz zrobić?
- Jak zmieniły się zachowania klientów w wyniku innowacji technologicznych i jakie konsekwencje niesie to dla procesów sprzedaży i sposób dotarcia do konsumentów?
- Jakie są najlepsze praktyki wykorzystania nowych technologii, tak aby klientom było łatwiej kupować, a sprzedawcom łatwiej sprzedawać?
- Jak pokonać przeszkody organizacyjne i środowiskowe, które nie pozwalają na wykorzystanie potencjału nowych technologii?
- Przykłady i najlepsze praktyki do wykorzystania w Twojej firmie
15:00 - 15:20
15:20 - 15:25
15:25 - 15:30