Stwórz i wdrażaj wygrywającą strategię sprzedaży odpowiadającą dzisiejszym zmiennym i niepewnym rynkom.
Świat sprzedaży szybko się zmienia
Dostosuj do niego swoją strategię
Na naszych oczach przekształcają się sposoby komunikacji z klientem. Do tego wkraczają innowacyjne, digitalowe narzędzia, a także nowe pokolenie pracowników z zupełnie innym etosem pracy. Dlatego dotychczasowe strategie zarządzania sprzedażą przestają działać.
Dzięki naszemu programowi rozwojowemu dowiesz się, co zrobić by nie stanąć w miejscu, a przy tym - dokonać zmiany minimalizując ryzyko.
Zapraszamy na kompleksowe sesje opracowane przez praktyków dla praktyków, połączone z warsztatami wdrożeniowymi, a także bezcennymi spotkaniami networkingowymi.
Historie liderów, którzy odnieśli sukces z ICAN
Zobacz, jak udział w naszych programach wpłynął na ich pracę i karierę
Korzyści z programu
Rozwój Twoich kompetencji strategicznych to zysk dla całej organizacji
Wyzwania sprzedaży w Polsce
Zobacz, jakich błędów warto unikać
Aż tyle polskich firm w dalszym ciągu posiada nieformalny, przypadkowy proces sprzedaży
działań sprzedażowych w Polskich firmach kończy się marnotrawstwem czasu i zasobów ze względu na brak strategii
Tyle polskich przedsiębiorstw przyznaje, że ma problem z wyróżnieniem się na tle konkurencji
Na ICAN Strategic Sales Leadership™ nauczymy Cię tego, co naprawdę Ci się przyda i przygotuje do wyzwań w pracy menedżera.
Poznaj zakres merytoryczny sesji
Zobacz, czego możesz się dowiedzieć i jakie kompetencje nabędziesz
Wygrywająca strategia sprzedażowa: jak ją tworzyć, wdrażać i aktualizować?
Dowiesz się, z jakich elementów składa się skuteczna strategia sprzedażowa i jak należy ją weryfikować. Poznasz proces wyboru klientów: (segmentacja ogólna, a segmentacja sprzedażowa). Nauczysz się rozpoznawać szanse i możliwości na różnych rynkach geograficznych. A także, jak zbudować wielokanałową strukturę sprzedaży. I wreszcie – jak rozwiązać dylemat operacjonalizacji, czyli przekładania strategii na konkretne cele i aktywności handlowców.
Kluczowe procesy realizacji strategii sprzedażowej
Zapoznasz się z modelem skalowanej sprzedaży i dowiesz się, jak go wdrażać. Nauczysz się budować system zdolny do stałego generowania nowych przychodów. Rozwiniesz swoją wiedzę na temat rodzajów leadów sprzedażowych: jak je generować i jak nimi zarządzać. Poznasz także możliwości social selling z punktu widzenia marketingu i sprzedaży.
Zarządzanie relacją z klientem: segmentacja, metody sprzedaży, utrzymanie, rozwój wartości w czasie
W niniejszej sesji poznamy ekonomikę relacji z klientem: jak sprawić, aby była to zyskowna relacja? Poznamy także sposoby na to, by dostosować metody sprzedażowe w cyklu życia klienta i trafić do niego we właściwym czasie. Zdefiniujemy także pojęcie „kluczowy klient” – kim jest i jakie możliwości oferuje? Dowiemy się, jak radzić sobie z konkurencją. Poznamy sposoby na umacnianie relacji i budowanie barier wejścia dla rywali.
Zespoły i struktury sprzedażowe: budowanie, zarządzanie, przewodzenie (realizacja Marek Gliwny i Tristan Tresar)
Nauczysz się profilowania kandydatów do zespołu sprzedaży, co dziś stanowi podstawową kompetencję przy rekrutacji. Odkryjesz ukryte słabości kandydatów, podważających szanse na sukces w sprzedaży. Poznasz skuteczne i nowoczesne sposoby rozwoju handlowców. Dowiesz się, jak łączyć różne metody i jak zbudować kulturę organizacyjną nastawioną na wyniki, ale także na wartości.
Coaching, rozwój i motywacja zespołów sprzedażowych
W tej sesji poznamy metody diagnozowania problemów związanych z aktywnościami handlowców na różnych etapach cyklu sprzedażowego. Pokażemy także wpływ różnicy pokoleń na motywację handlowców i efektywność sprzedaży, a także sposoby stymulacji osób, które nie osiągają zakładanych wyników. Podkreślimy również znaczenie codziennej inspiracji i pozytywnego nastawienia.
Zarządzanie marżą w sprzedaży: między ofertą, ceną a polityką rabatową
Dowiesz się, jak aktualizować ceny według wrażliwości klientów, a także jak ich bronić, nawet w przypadku, kiedy nasze produkty są podobne do produktów konkurencji. Poznasz metody sprawdzania opłacalności transakcji zawieranych przez handlowców, a także jak poradzić sobie ze zjawiskiem „dżungli rabatowej”? Przedstawiamy również rozmaite metody skutecznej obrony marży.
Neurokomunikacja, perswazja i negocjacje w sprzedaży
Jak działa mózg w kontekście różnych rodzajów komunikacji sprzedażowej? Na czym polega strategiczne podejście do negocjacji? Tego dowiesz się podczas tej sesji. Poznasz również sposoby na to, by efektywnie połączyć proces negocjacyjne i proces sprzedażowy. Nasi eksperci podzielą się praktycznymi wskazówkami. Nauczymy się także unikać także „pułapki relacji”. Jak w nią nie wpaść, kiedy chęć budowania trwałych relacji zabija sprzedaż i marżę?
Innowacja w sprzedaży: wymiar oferty, metod, procesów i organizacji
Co to znaczy „innowacje w sprzedaży”? Które z nich są obecnie najważniejsze? Tego dowiemy się podczas ostatniej sesji. Czym jest propozycja wartości? Jak ją projektować? Poznamy także zasady myślenia projektowego (design thinking). Dowiesz się również, jak będąc szefem sprzedaży – zostać jednocześnie innowatorem w firmie. Poznasz sposoby, jak sprzedawać nowe oferty oraz przełamywać bariery handlowców i klientów w przypadku nowych produktów.
Poznaj naszych ekspertów
To właśnie oni: uznani praktycy, badacze i liderzy będą pracować z Tobą w trakcie naszego programu
Andrzej Jacaszek DBA
Wiceprezes i dyrektor zarządzający ICAN Institute
Marek Gliwny
Ekspert i wykładowca ICAN Institute, praktyk zarządzania, psycholog i menedżer
Grzegorz Łapiński
Wieloletni praktyk biznesu i doświadczony menedżer, Business Expert w ICAN Institute
Agnieszka Węglarz
Strateżka i menedżerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w biznesie, marketingu i sprzedaży.
Dominika Pikul
Neuronaukowiec
Grzegorz Furtak
Ekspert w dziedzinie pricingu oraz strategii monetyzacji
Ewa Szejner
Negocjator, Ekspert ds. Zarządzania umowami
Dr Iwo Zmyślony
Projektant zmiany, metodolog procesów projektowych, antropolog designu i nowych technologii
Zdobyte przez Ciebie kompetencje potwierdza certyfikat ICAN Institute
Każdy uczestnik programu rozwojowego ICAN Institute otrzyma prestiżowy certyfikat. Jest to dokument ceniony na rynku pracy i pożądany zarówno w procesach rekrutacyjnych, jak i wewnętrznych planach sukcesyjnych.
Gwarancja jakości:
pewność korzyści + zero ryzyka
Nasze szkolenia za podstawę przyjmują najlepsze światowe metody sprawdzone w praktyce przez najskuteczniejszych globalnych liderów. Metody bazują na solidnych naukowych podstawach. Dlatego dajemy Ci następujące gwarancje.
Gwarancja jakości
Zajęcia prowadzone są wyłącznie przez doświadczonych konsultantów wykorzystujących oryginalne, praktyczne materiały i opracowania ICAN Institute — a także wyniki najnowszych badań oraz materiały i narzędzia „MIT Sloan Management Review Polska”.
Gwarancja korzyści
Wiedza i umiejętności zdobyte podczas szkoleń będą prowadzić do konkretnych korzyści w firmach uczestników w postaci większej efektywności liderów i ich organizacji.
Gwarancja jakości: zero ryzyka i zwrot kosztów
Jeśli po dwóch sesjach zajęciowych uznasz, że program nie zaspokaja Twoich potrzeb, oferujemy całkowity zwrot kosztów szkolenia. Z uczestnictwem nie wiąże się więc żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści.
dr Witold Jankowski
Prezes zarządu ICAN Institute
Dołącz do społeczności liderów
Klub jest przeznaczony tylko dla absolwentów ICAN Institute. Skupiamy liderów i menedżerów firm z całej Polski. To elitarna grupa osób, które stawiają na rozwój, wymianę idei i wzajemne wspieranie się. Tu tworzą się prawdziwe przyjaźnie, partnerstwa biznesowe i mentoring.
Dołącz do nas, jeśli jesteś absolwentem co najmniej jednego programu ICAN Institute. Warto być z nami!
Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?
Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.