Zespół sprzedażowy klasy A
jak rekrutować, rozwijać i motywować osoby z najwyższym potencjałem sprzedażowym
Poznaj przełomową koncepcję graczy klasy A i przekraczaj wyznaczone cele dzięki zespołowi składającemu się z wysokoefektywnych handlowców!
O konferencji
Innowacyjny produkt, obszerna baza klientów, wartościowe leady i strategia przemyślana od A do Z. Brzmi jak recepta na sukces? Niestety, nie. To wszystko nie zagwarantuje firmie sukcesu, jeśli nie będzie posiadała świetnych handlowców, potrafiących skutecznie sprzedawać. Menedżerowie dobrze wiedzą, że potrzebują utalentowanych pracowników. Ale jak ich pozyskiwać i rozwijać, by osiągali wyznaczone cele, ale nie utracili motywacji?
Poznaj koncepcję graczy klasy A, opracowaną przez eksperta Ricka Crosslanda. To osoby, które są pełne pasji i niezwykle skuteczne, a przy tym szczerze zaangażowane w rozwój firmy. Dobra wiadomość – każdy ma szansę stać się najlepszym graczem! Podczas konferencji poznasz wprost od autora tej koncepcji metodykę budowania kultury graczy klasy A i wspierania pracowników w stawaniu się coraz efektywniejszymi, co przełoży się na sukces całej firmy.
O ekspercie
Rick Crossland
To znanym na całym świecie ekspert i lider w dziedzinie talentów A Player. Ma prawie 30-letnie doświadczenie w rozwijaniu, rekrutowaniu i przewodzeniu wysoko wydajnych pracowników oraz tworzeniu kultur organizacyjnych wspierających procesy rozwoju talentów. Przed założeniem swojej praktyki executive coachingu osiem lat temu Rick zajmował coraz bardziej odpowiedzialne stanowiska kierownicze w Johnson and Johnson, ICI-Zeneca, Planters-Lifesavers, Ford Motor Company i Limited Brands. Jego innowacyjne koncepcje zostały opublikowane w wiodących, prestiżowych mediach biznesowych, m.in. Inc.com i Fortune.com
Dzięki tej sesji:
Chcesz wiedzieć więcej?
Pobierz bezpłatne materiały
Broszura cyklu Elite Sales Program
Poznaj szczegółowo merytorykę całego cyklu, tematy i prelegentów.
Broszura konferencji
Sprawdź kim jest gość specjalny konferencji i poznaj agendę
wydarzenia.
Poznaj naszych ekspertów
Prezes ICAN Institute
Ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie
Współzałożyciel Startup Community Poznań oraz Współtwórca i Partner Zarządzający w 313C sp. z o.o., firmie odpowiedzialnej opracowywanie realistycznych gier psychometrycznych online.
HR Manager w Przelewy24
Osobiście przyznaje, że uwielbia pracę z ludźmi m.in. poprzez dzielenie się wiedzą...
Trener, przedsiębiorca, konsultant, autor książki „Porozmawiajmy o Sprzedaży”, właściciel w Błachowski i Partnerzy Centrum Szkoleń i Doradztwa Biznesowego.
Pakiety
Basic |
Vip |
Subskrybent |
|
---|---|---|---|
Otrzymujesz dostęp do wydarzenia w trybie stacjonarnym | |||
Uzyskujesz prestiżowy certyfikat uczestnictwa w konferencji potwierdzający nabycie aktualnej wiedzy i narzędzi z obszaru funkcjonowania biznesu | |||
Otrzymujesz dostęp do nagrania konferencji i materiałów | |||
Otrzymasz roczną subskrypcję „MIT Sloan Management Review Polska” (pakiet SILVER) | |||
Lunch w ramach warsztatu Future Ready Organization™ - Ludzie i Przywództwo | |||
Warsztat Future Ready Organization™ - Ludzie i Przywództwo
Prowadzący: dr Witold Jankowski
Dowiedz się więcej |
|||
Basic
0 zł
netto
Zapisy zamknięte |
VipNajniższa cena z 30 dni przed obniżką 419,30 zł
299.50 zł
netto
Zapisy zamknięte |
Subskrybent MITNajniższa cena z 30 dni przed obniżką 104.30 zł
74.50 zł
netto
Zapisy zamknięte |
Basic
0 zł nettozamknięte
Vip
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 419,30 zł299.50 zł
zamknięte
Subskrybent MIT
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 104.30 zł74.50 zł
zamknięte
Program konferencji
10:00 - 10:10
10:10 - 10:30
Strategiczna rola rekrutacji i rozwoju handlowców oraz jej wpływ na sukces ekipy sprzedażowej
- Dlaczego jakość i kompetencje handlowców pozostają kluczowym czynnikiem sukcesu ekipy sprzedażowej
- Jak zmieniły się sposoby kupowania i jak te zmiany mają wpływ na sprzedaż i pożądane cechy handlowców
- Nowy zestaw atrybutów niezbędnych w sprzedaży
- Dlaczego długoletnie doświadczenie w sprzedaży może być negatywnym atrybutem handlowca
- Potencjał rozwojowy jako nowa kluczowa cecha wybitnych handlowców
- Jak mierzyć potencjał rozwojowy: liczą się nie tylko dzisiejsze kompetencje, ale także zdolność do pozyskiwania nowych kompetencji
- Ukryte koszty pomyłek rekrutacyjnych i jak ich uniknąć
- Na czym polega strategiczne podejście do rekrutacji i rozwoju handlowców
10:30 - 10:35
10:35 - 11:00
Jak skutecznie przyciągać i zatrudniać najlepszych sprzedawców? Innowacyjne metody rekrutacji i selekcji
- W jaki sposób przyciągać, angażować i wybierać najlepiej dopasowanych Kandydatów do Twojego zespołu.
- Prawdziwe koszty i utracone korzyści wynikające z nieefektywnej rekrutacji.
- Czego konkretnie wymagać od swojego Działu HR lub zewnętrznych agencji i jak nie dać się zwodzić.
- Innowacyjne narzędzia do rekrutacji sprzedawców oraz menadżerów sprzedaży.
11:00 - 11:15
11:15 - 11:20
11:20 - 11:45
Skomplikowane relacje, proste rozwiązania: strategie na utrzymanie zaangażowania w dziale sprzedaży
- Autoudomowienie i autosocjalizacja - jak ewolucja wspiera lojalność względem zespołu i firmy.
- Cztery poziomy relacji w zespołach handlowych - od dominacji po wzajemne zobowiązanie.
- Hierarchie i struktury firmowe a lojalność handlowców i różne strategie działania w tych ramach.
- Dwa typy zaufania w pracy i nie tylko - jak budować relacje na tych fundamentach.
- Od zadowolenia do satysfakcji - praca, która jest wartościowa dla handlowców w krótkim i długim terminie.
11:45 - 12:00
12:00 - 12:05
12:05 - 13:00
13:00 - 13:05
13:05 - 13:55
Zespół sprzedaży klasy A. Rekrutacja, rozwój i motywowanie A Player
- Kim są gracze klasy A w sprzedaży i co sprawia, że są ponadprzeciętnie efektywni i mają niesamowicie pozytywny wpływ na środowisko pracy?
- Dlaczego każda organizacja potrzebuje graczy klasy A? Porównanie A Player z B i C Players w organizacji.
- Jak identyfikować osoby o wysokim potencjale i jak rozwijać je, by stały się graczami klasy A? Strategie rozwoju.
- Budowanie kultury wysokich osiągnieć: jak stworzyć środowisko pracy, które promuje i wspiera A Players?
- Rola przywództwa w kształtowaniu kultury wysokich osiągnięć: motywowanie, komunikacja wizji, wspólne wartości i cele.
- Wyzwania i pułapki na drodze do zostania A Player: jak ich unikać i jak zachować status gracza klasy A w zmieniającym się świecie biznesu.
- Przywództwo klasy A, czyli jak przewodzić utalentowanym pracownikom i jak samemu stać się menedżerem na piątkę z plusem?
- Toolbox menedżera: narzędzia dzięki którym Twoi handlowcy staną się zespołem osiągającym znakomite wyniki.
13:55 - 14:15
14:15 - 14:20
14:20 - 15:20
Wszyscy jesteśmy dla Klientów: jak praktycznie łączyć działania HR ze sprzedażą w ujęciu całej organizacji
- Jak współpraca między różnymi działami może wpływać na efektywność sprzedaży i w jaki sposób.
- Jakimi działaniami w skali długofalowej wypracowujemy standardy współpracy i komunikacji na rzecz jak najwyższej jakości obsługi i współpracy z klientem.
- Procesy i narzędzia budowania świadomości pracowników różnych działów organizacji, zorientowane na działania na rzecz klienta.
- W jaki sposób budować kulturę organizacyjną firmy opartą o wypracowane przez pracowników wszystkich szczebli wartości i odpowiadające im konkretne zachowania.
- Przejrzysty systemu oceny okresowej pracownika skupiony nie na celach i zadaniach, ale na prezentowanych postawach i zachowanych.
15:20 - 15:40
15:40 - 15:50
Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?
Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.