Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Pytają nas o jakieś mierniki. Ratunku!

Premium

· · 10 min
Pytają nas o jakieś mierniki. Ratunku!

Polski producent gier komputerowych Sharkbit ma szansą pozyskać ważnego amerykańskiego inwestora East Mountain. Po wstępnej rozmowie z potencjalnym partnerem na targach gier komputerowych w Kolonii Polacy zdali sobie sprawę, że nie tylko nie mają jasnej strategii rozwoju biznesu, ale nie potrafią mierzyć efektywności organizacji. Postanowili to zmienić.

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Prezes firmy, Krzysztof Bilnik, zorganizował spotkanie, na którym wspólnie z menedżerami chciał ustalić, w jakim kierunku powinna zmierzać organizacja. Niestety, spotkanie zakończyło się konfliktem między szefami poszczególnych pionów, z których każdy przypisywał sobie największe zasługi dla dotychczasowego rozwoju firmy. Właściciele Sharkbitu postanowili zatrudnić konsultanta, który miał pomóc zaprojektować nowe, realistyczne cele strategiczne i działania poszczególnych pionów.

Po wstępnym opracowaniu planów na przyszłość założyciele postanowili ponownie przedstawić menedżerom swoje oczekiwania. Spotkanie jeszcze bardziej skłóciło już i tak negatywnie nastawionych szefów działów – część z nich uważała, że wprowadzenie nowych zasad pogorszy wyniki ich zespołów, gdyż wywoła chaos i niepewność. Właściciele firmy stają przed wyzwaniem, jak podporządkować działalność operacyjną firmy ustalonym celom strategicznym.

Zostało 90% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »