Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Jak być liderem w zmieniającym się świecie?

·
Jak być liderem w zmieniającym się świecie?

Dowiedz się, w jaki sposób technologia może nie być barierą, ale naturalnym środowiskiem funkcjonowania twojego biznesu. I jak planować i przeprowadzać eventy i wydarzenia online.

Andrzej Targosz, założyciel i prezes firmy Eventory, który mówi o tym, jak być liderem w zmieniającym się świecie.

Technologia dla jednych osób będzie barierą, a dla innych - naturalnym środowiskiem.

Zdaniem Andrzeja Targosza należy przeredefiniować to, kim jest klient. A jest nim każda osoba, która wchodzi w interakcję z przedsiębiorstwem poprzez spotkania lub eventy.

Dzięki technologii klienci czują się dziś bezpieczniej.

Jednak klientów należy podzielić na dwie grupy: na tych, którzy łatwo adaptują technologie, oraz grupę, która trudno adaptuje technologie. Natomiast o sukcesie firmy decyduje połączenie tych dwóch światów (hybryda).

Kolejnym wyrażeniem, które należy przedefiniować, jest event

Co zrobić, aby wydarzenie budowało doświadczenia? Można np. dać klientom możliwość współtworzenia i zaplanowania tego wydarzenia. Warto umożliwić im również rozmowy z prelegentami i networking. Istotna jest także opcja przekazywania informacji zwrotnych, np. poprzez chat.

Każde wydarzenie należy zaplanować - niezależnie od tego, czy jest offline czy online. W tym celu warto korzystać z szeregu aplikacji dostępnych na rynku.

Wydarzenia nie są przypisane do jednego oddziału firmy. Pojawiają się w sprzedaży, marketingu, komunikacji – wszystkie te działy musza mieć dostęp do danych!

Odpowiadając na pytanie postawione w tytule, Andrzej Targosz podkreśla, że należy wyprzedzać zmiany, a nie za nimi podążać.

Zobacz całe wystąpienie w formie wideo:

Kongres ICAN Management Review „Liderzy Jutra”

Kongres odbył się 27 i 28 października 2020 roku. Niemal 40 ekspertów z Polski i ze świata podczas swoich wystąpień podzielonych na 13 sekcji tematycznych omówiło najnowsze trendy i innowacje, które już dziś decydują o przyszłości biznesu. Wykładom, wywiadom, debatom i prezentacjom przyglądało się ponad 1500 uczestników.

Kolejne materiały poświęcone Kongresowi, w tym relacje z obu dni wydarzenia oraz poszczególne wystąpienia w formie wideo, znaleźć można pod tym linkiem.

Polecane artykuły