Kolejna odsłona największego wydarzenia technologiczno‑biznesowego w Polsce odbędzie się 11–12 maja w interaktywnej formule online. Na uczestników IV Kongresu MIT Sloan Management Review Polska czekają wystąpienia ze światowymi ekspertami pełne praktycznej wiedzy, studiów przypadków, wyników badań i prawdziwych przykładów sukcesów firm.
Kongres MIT Sloan Management Review Polska odbędzie się 11–12 maja 2022 roku w formule online. To już czwarta edycja wydarzenia, co potwierdza rosnące zainteresowanie polskich przedsiębiorców praktycznym wykorzystywaniem technologii w biznesie. Wydarzenie jest przeznaczone zarówno dla pasjonatów technologii w biznesie, jak i osób, które nie są specjalistami w tej dziedzinie, ale szukają inspiracji, konkretnych rozwiązań oraz wskazówek, jak je wdrożyć. Na kongresie zostaną przedstawione autentyczne przykłady sukcesów biznesowych, studia przypadków i wyniki badań.
Najnowsza edycja została opatrzona hasłem „Rozmawiamy o technologiach językiem biznesu”, co oznacza, że zaproszeni eksperci będą mówić o najnowszych technologiach z perspektywy przedsiębiorców, prezesów, dyrektorów i menedżerów – ich językiem i uwzględniając ich aktualne potrzeby. „Unikamy technicznego żargonu, trudnego do zrozumienia dla osób zajmujących się prowadzeniem firmy czy zarządzaniem zespołem lub danym obszarem w organizacji. Chcemy, aby uczestnicy wynieśli z kongresu praktyczną wiedzę i gotowe narzędzia” – mówią organizatorzy wydarzenia.
Dwie ścieżki tematyczne: Technology oraz Digital Leadership
Zarządzanie cyfrową transformacją wymaga od liderów nie tylko wiedzy o innowacjach technologicznych i ich wpływie na biznes, lecz także nowych umiejętności przywódczych. Dlatego organizatorzy kongresu przygotowali dwie ścieżki tematyczne: Technology i Digital Leadership.
Pierwszy ścieżka – Technology – skupi się na trendach technologicznych, nowych rozwiązaniach dla biznesu i ich praktycznemu zastosowaniu. Eksperci poruszą tematy związane z bezpieczeństwem cyfrowym, wyzwaniami z obszaru hiperautomatyzacji, rozwoju ekologicznych technologii, czy też rosnącemu znaczeniu metaverse w kontekście interakcji społecznych.
Natomiast wystąpienia w ramach ścieżki Digital Leadership zostaną poświęcone przywództwu i zarządzaniu w cyfrowej rzeczywistości. Prelegenci zastanowią się, jak będzie wyglądała przyszłość miejsca pracy i jak cyfrowa transformacja wpłynie na kulturę organizacyjną firm. Podzielą się też wskazówkami w obszarach wymagających kompetencji miękkich, np. jak przygotować pracowników do cyfrowej transformacji oraz jak dbać o relację z klientem w środowisku nowoczesnego e‑commerce.
Kto wystąpi na kongresie?
Podczas IV Kongresu MIT Sloan Management Review Polska wystąpią światowi i polscy eksperci, którzy na co dzień współpracują z największymi firmami i topowymi ośrodkami badawczym. Swoimi doświadczeniami podzielą się m.in.:
prof. dr hab. Dariusz Jemielniak, futurolog i socjolog (Akademia Leona Koźmińskiego);
Devin Cook, zastępca dyrektora (MIT Initiative on the Digital Economy – IDE);
Aleksandra Przegalińska, futurolog (Akademia Leona Koźmińskiego),
Pim de Morree, współzałożyciel Corporate Rebels;
Paul Cheek, przedsiębiorca, nauczyciel przedsiębiorczości, software engineer, wykładowca MIT Sloan School of Management;
dr Neil Thompson, konsultant MIT’s Computer Science and Artificial Intelligence Lab oraz Initiative on the Digital Economy.
Dla uczestników kongresu przygotowano możliwość bezpłatnego udziału w ramach pakietu Basic (transmisja online na żywo i tłumaczenie symultaniczne) oraz płatne pakiety z dodatkowymi korzyściami i aktywnościami – pakiety Standard, Premium i VIP. Do 31 marca można skorzystać z oferty Early Bird i kupić je taniej.