Internet co jakiś czas przynosi nowe idee, kwestionujące status quo i wprowadzające zupełnie nowe zasady gry. Jedną z takich przełomowych idei są zakupy programatyczne, czyli automatyczny zakup powierzchni reklamowej, realizowany w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem odpowiednio skonfigurowanych algorytmów. Dzięki nowej technologii reklamodawcy są w stanie sprofilować surfującego w sieci użytkownika, a następnie wyświetlić odpowiednio przygotowaną reklamę na jego komputerze lub smartfonie. Model zakupu programatycznego pozwala na hipertargetowanie, czyli dostarczanie treści reklamowych do precyzyjnie zdefiniowanych segmentów konsumentów obecnych w sieci. Przy połączeniu nowego rozwiązania z bazami danych o klientach i informacjami o użytkownikach Internetu targetowanie przez media cyfrowe staje się precyzyjne i skuteczne jak nigdy dotąd. Nowa idea niesie wiele szans, jednak towarzyszą im spore wyzwania. Artykuł przybliża tajniki zakupu programatycznego i podpowiada reklamodawcom, jak opanować ten obszar.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
MARKETING I SPRZEDAŻ · MARKETING STRATEGICZNY
·
10 min
Programmatic: reklama, która trafia prosto do celu
Premium
· · 10 min
Zostało 94% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »