Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Trendy 2025: 10 kierunków w transformacji technologicznej biznesu

· · 2 min
Trendy 2025: 10 kierunków w transformacji technologicznej biznesu

Transformacja cyfrowa gwałtownie przyspieszyła w 2020 roku i nie zwalnia tempa. Zbadaliśmy jakie trendy odgrywają najważniejszą rolę w rozwoju biznesu. Na jakie zatem rozwiązania będą stawiać organizacje w najbliższych 5 latach?

Dyrektor działu badań i anazliz w ICAN Institute podczas prezentacji wyników badań podkreślił, że technologia się upowszechnia - dziś do złożonych systemów mają dostęp nie tylko duże firmy, ale także małe i średnie przedsiębiorstwa. Dzięki temu możliwe jest stosowanie bardziej innowacyjnego podejścia do prowadzenia biznesu z zastosowaniem rozwiązań dostępnych za pośrednictwem różnego rodzaju platform i w formie często atrakcyjnej cenowo subskrypcji. Rozwój i upowszechnienie technologii sprawi też, że wiele rzeczy załatwimy prościej, w jednym miejscu i automatycznie. A to wszystko za pośrednictwem komputera czy aplikacji mobilnej. Możemy się też spodziewać, że rozwiązania, o których mowa będą bardziej bezpieczne i przyczynią się do większego poszanowania środowiska naturalnego.

Zachęcamy do zapoznania się z prezentacją raportu, a także wysłuchania debaty eksperckiej, w której udział wzięli: Stanisław Atanasow, prezes zarządu Eurofactor Polska, Wojciech Przybył, członek zarządu EFL, Paweł Barchwic, wiceprezes zarządu Asseco Data Systems, Sławomir Grzelczak, prezes zarządu BIG InfoMonitor, Magdalena Jaworska, doradca podatkowy, radca prawny i starszy menedżer w kanacelarii MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy.

Po obejrzeniu śniadania biznesowego dowiesz się

  • jakie trendy w transformacji technologiczne zmienią biznes do 2025 roku?

  • o ile wzrośnie sprzedaż online w ciągu 5 lat?

  • czy w erze zakupów online ważny jest dla klienta kontakt z doradcą?

  • na co stawiają firmy w realizacji wyznaczanych celów – na taktykę czy strategię? .