Podczas turbulencji rynkowych rodzi się 47% więcej firm mogących dokonać przełomu rynkowego (tzw. „wschodzących gwiazd”) niż w okresach stabilnych. Gdy gra toczy się o wysoką stawkę, warto rozejrzeć się w poszukiwaniu nowych strategii wzrostu.
W studiu ICAN Institute porozmawialiśmy z praktykami biznesu o tym:
Jak przedsiębiorcy mogą się dostosowywać do nowych okoliczności?
Jak wymyślać się na nowo, wykorzystując kluczowe zasoby organizacji?
Jakie zjawiska będą kształtować postpandemiczne realia konkurowania?
Do rozmowy zaprosiliśmy twórców nowego konceptu gastronomicznego PASCAL Franchise. Naszymi gośćmi byli:
Przedstawienie gości:
Pascal Brodnicki – kucharz, przedsiębiorca, osobowość telewizyjna, autor książek o sztuce gotowania, prowadzący kanał TUBA SMAKU, współzałożyciel PASCAL Franchise.
Monika Ferreira – doradczyni strategiczna, założycielka praktyki doradztwa strategicznego IG'S In Good Strategy.
Marek Rogala – założyciel Food & Friends Polska, inwestora na rynku gastronomicznym, CEO PASCAL Franchise.
Zapraszamy do obejrzenia wideorozmowy!
PRZECZYTAJ TAKŻE: Przepis na większą skalę i większe zyski »
Jak przełamać bariery wzrostu
Tylko niewielki odsetek firm potrafi z powodzeniem zwiększyć skalę działania. Większość wpada w pułapkę złożoności i zbyt kosztownego rozwoju. Poznaj strategie skalowania, które pozwolą firmie rosnąć i jednocześnie zarabiać.