Konsultant ds. Wsparcia Sprzedaży
Warszawa
Oferta ważna do 31.01.2025
Kontrakt B2B, Umowa zlecenie
Pełny etat
Twój zakres obowiązków
Umawianie spotkań z Klientami
Prowadzenie korespondencji mailowej
Wsparcie działów sprzedaży w osiąganiu naszych wspólnych celów
Kontakt telefoniczny z potencjalnymi Klientami w celu ustalenia ich potrzeb i zainteresowania produktami firmy
Nasze wymagania
Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych
Wysoka kultura osobista
Dobra organizacja czasu pracy
Bardzo dobra znajomość MS Office
Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Pewność siebie i nienaganna dykcja
Przyjazne i życzliwe nastawienie wobec innych
Cierpliwość i opanowanie w kontakcie z Klientem
Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
Wykształcenie min. średnie
Ze swojej strony oferujemy
pracę w organizacji, której głównym celem jest rozwój i edukacja,
nieograniczony dostęp do bazy wiedzy ICAN Institute, w tym artykułów publikowanych w MIT Sloan Management Review Polska oraz e-learningowych programów rozwojowych ICAN Business Advisor,
możliwość wzięcia udziału w wybranych programach rozwojowych ICAN Institute,
wolne długie weekendy! W ICAN wierzymy, że wypoczynek to jedna z podstaw efektywnej pracy, dlatego w długie weekendy wszyscy odpoczywamy. To dodatkowe 5 dni wolnych w roku,
prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich oraz możliwość skorzystania z Karty Multisport,
sprzęt niezbędny do pracy, wsparcie w trakcie on-boardingu i kilka tygodni po nim, w okresie wdrożenia.