Anna Talarczyk
Ekspert ds. zarządzania doświadczeniem klientaObszary eksperckie:
- Zmiana kultury organizacyjnej - budowa kultury klientocentrycznej
- Strategia zarządzania doświadczeniami klienta
- Zarządzanie reklamacjami
- Design thinking
Manager z wieloletnią praktyką w międzynarodowych korporacjach w sektorze usług (Santander, Pekao S.A., Credit Agricole, EuroBank, Tchibo, DHL). Specjalizuje się w budowie kultury klientocentrycznej (CEM, CX, UX). Tłumaczy cel i konieczność wprowadzania rozwiązań w oparciu o zdiagnozowane potrzeby klientów.
Rozwija umiejętności menedżerów i pracowników w zakresie opracowywania i wdrażania strategii zarządzania doświadczeniami klienta bazującej na: pomiarze satysfakcji i lojalności klientów, upraszczania komunikacji z klientami i pracownikami, optymalizacji i cyfryzacji procesów sprzedażach i obsługowych.
Wspiera firmy w minimalizacji przyczyny powstawania problemów oraz negatywnego wpływu reklamacji na wizerunek firmy. Uczy jak zaprojektować, monitorować i raportować efekty wdrożonych działań (NPS, CSAT) oraz wykorzystać do budowy przewagi konkurencyjnej firmy. Motywuje do działania poprzez wskazywanie korzyści wynikających z wprowadzenia zmian. Opracowuje autorskie programy rozwojowe, oparte na diagnozie stanu aktualnego przedsiębiorstwa, obowiązującego prawa i standardów oraz najlepszych praktyk wdrażanych na rynku. Uwzględnia w nich również trendy i wyzwania wynikające z efektów zmian w zachowaniach nabywczych klientów.
Posiada kompetencje i warsztat wykładowcy oraz wieloletnie doświadczenie, który umożliwiają jej realizację usług edukacyjnych na najwyższym poziomie, zarówno autorskich, jak i zleconych. Pracuje jako wykładowca dla SGH w Warszawie– studia podyplomowe „Zarządzanie satysfakcją klienta” oraz SWPS w Warszawie i w Poznaniu – studia podyplomowe Design Thinking.