Grzegorz Furtak
Ekspert w dziedzinie pricingu oraz strategii monetyzacjiTRENER W SZKOLENIACH:
Kliknij w nazwę szkolenia, by dowiedzieć się więcej.
Obszary eksperckie:
- Analizy i badania cenowe
- Strategie cenowe
- Skuteczna komunikacja cen i promocji
Założyciel pricingLAB – firmy konsultingowej specjalizującej się w pricingu. Pomaga klientom B2B oraz B2C generować większe przychody ze swoich cen poprzez optymalizację cenową w oparciu o zaawansowane analizy numeryczne i wycenę behawioralną. Specjalizuje się w dziedzinie pricingu, revenue management, sprzedaży, psychologii oraz ekonomii behawioralnej.
Klientów wspiera poprzez: analizy i badania cenowe, doradztwo w zakresie: strategii cenowych, projektowania logiki cenowej, wyznaczanie optymalnych cen i modeli cenowych, skutecznej komunikacji cen i promocji.
W realizowanych przez siebie projektach bada i modeluje – jak w laboratorium – w jaki sposób optymalnie dostosować ceny do postrzeganej wartości produktów i usług oraz do zmieniających się warunków rynkowych i oczekiwań klientów. Korzysta z szerokiego zakresu źródeł informacji o cenach tj. badania klientów, analizy numeryczne danych historycznych, eksperymenty cenowe i pomaga wdrażać podobne kompleksowe podejście do pricingu.
W ramach działalności doradczej i szkoleniowe realizował projekty optymalizacji pricingowej dla min.: Inter Cars, Animex, Michelin, Grupa Topex, Schneider Electric,, Żabka, Lewiatan, Media Expert,, Bat Grupa PSB, Astor.