
Krzysztof Sobieszek
Agency Partnerships Lead, CEE, MetaTRENER W SZKOLENIACH:
Kliknij w nazwę szkolenia, by dowiedzieć się więcej.
Obszary eksperckie:
- Digitalizacja/cyfryzacja (zewnętrzna) - ecommerce
- Sprzedaż i marketing
- Oferta wartości i digitalny model biznesowy
Konsultant i strateg transformacji cyfrowej. Obecnie odpowiada z a współprace z agencjami z regionie CEE w Meta. Wcześniej odpowiadał za obszar doradztwa transformacji dla Klientów Publicis Groupe. Koncentruje się na obszarach: cyfrowych modeli biznesowych, digital marketingu, danych i technologii, consumer experience, ecommerce, innowacji. Karierę rozpoczął w domu mediowym Mindshare, gdzie współtworzył strategie cyfrowe takich marek jak Ford, Volvo, Nike, Samsung, VW Bank, IBM, Lenovo.
Odpowiadał również za innowacje w mediach cyfrowych i komunikacji online. W latach 2009-2014 związany z Naszą Klasą, gdzie zarządzał obszarami marketingu oraz danych. Bezpośrednio odpowiadał za pracę zespołów: komunikacji marketingowej, hurtowni danych, wewnętrznych badań i analiz marketingowych oraz agencję badań rynkowych Research.NK działającą w ramach spółki. Członek zarządu IAB Polska w latach 2010-2013. Od 2014 do 2017 roku Dyrektor Strategiczny w Zenith.
Autor projektów badawczych, publikacji naukowych i branżowych. Swoją szeroką perspektywą dzieli się również w ramach ponad 200 konferencji i seminariów. Od ponad 10 lat stały szkoli liderów w zakresie cyfryzacji biznesu, innowacji i marketingu jako stały wykładowca m.in. na kursach Management, Strategic Leadership Academy ICAN Institute. Ma za sobą wiele projektów dla Zarządów i grup kluczowych managerów np. BSH, Citi Group, VIVUS, Raiffeisen, ING, Novonordisc. Zagorzały propagator metod naukowych i analitycznych w biznesie.