Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl
Krzysztof Sobieszek, Agency Partnerships Lead, CEE, Meta

Krzysztof Sobieszek

Agency Partnerships Lead, CEE, Meta

TRENER W SZKOLENIACH:

Kliknij w nazwę szkolenia, by dowiedzieć się więcej.

Obszary eksperckie:

  • Digitalizacja/cyfryzacja (zewnętrzna) - ecommerce
  • Sprzedaż i marketing
  • Oferta wartości i digitalny model biznesowy

Konsultant i strateg transformacji cyfrowej. Obecnie odpowiada z a współprace z agencjami z regionie CEE w Meta. Wcześniej odpowiadał za obszar doradztwa transformacji dla Klientów Publicis Groupe. Koncentruje się na obszarach: cyfrowych modeli biznesowych, digital marketingu, danych i technologii, consumer experience, ecommerce, innowacji. Karierę rozpoczął w domu mediowym Mindshare, gdzie współtworzył strategie cyfrowe takich marek jak Ford, Volvo, Nike, Samsung, VW Bank, IBM, Lenovo.

Odpowiadał również za innowacje w mediach cyfrowych i komunikacji online. W latach 2009-2014 związany z Naszą Klasą, gdzie zarządzał obszarami marketingu oraz danych. Bezpośrednio odpowiadał za pracę zespołów: komunikacji marketingowej, hurtowni danych, wewnętrznych badań i analiz marketingowych oraz agencję badań rynkowych Research.NK działającą w ramach spółki. Członek zarządu IAB Polska w latach 2010-2013. Od 2014 do 2017 roku Dyrektor Strategiczny w Zenith.

Autor projektów badawczych, publikacji naukowych i branżowych. Swoją szeroką perspektywą dzieli się również w ramach ponad 200 konferencji i seminariów. Od ponad 10 lat stały szkoli liderów w zakresie cyfryzacji biznesu, innowacji i marketingu jako stały wykładowca m.in. na kursach Management, Strategic Leadership Academy ICAN Institute. Ma za sobą wiele projektów dla Zarządów i grup kluczowych managerów np. BSH, Citi Group, VIVUS, Raiffeisen, ING, Novonordisc. Zagorzały propagator metod naukowych i analitycznych w biznesie.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!