Marek Gliwny
Ekspert i wykładowca ICAN Institute, praktyk zarządzania, psycholog i menedżerTRENER W SZKOLENIACH:
Kliknij w nazwę szkolenia, by dowiedzieć się więcej.
Obszary eksperckie:
- Akademie talentowe
- Sprzedaż B2B
- Mentoring
- Komunikacja
- Negocjacje
- Motywacja
- Inteligencja emocjonalna i społeczna
- Wywieranie wpływu
- Praca zespołowa
- Psychologiczna diagnoza kompetencji
Praktyk biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży, zarządzaniu oraz wdrażaniu strategii w sektorze bankowym. Pracował w największych i najbardziej renomowanych bankach w Polsce (m.in. HSBC Bank Polska, BRE Bank SA, Deutsche Bank, Raiffeisen Bank Polska SA). Zarządzał zespołami pracowniczymi różnej wielkości: od jednostek terenowych przez regionalne po sieć ogólnopolską liczącą 160 placówek bankowych (kilkuset pracowników sprzedaży i obsługi klienta). Pracując na stanowiskach dyrektorskich w centralach banków, opracowywał i wdrażał strategię i model biznesowy oraz modyfikował i optymalizował procesy sprzedaży i obsługi klienta. Odpowiadała za sprzedaż i realizację celów finansowych. Ponadto podnosił standardy jakości obsługi w sieci oddziałów i call center. Od 8 lat prowadzi szkolenia jako Certyfikowany Profesjonalny Trener Biznesu.
Z wykształcenia psycholog. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej. Specjalizujesię w praktycznym zastosowaniu psychologii w pracy menedżera i w naukowo zweryfikowanych metodach oceny potencjału pracowników. Absolwent Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny), programu SPIN Technika Efektywnej Sprzedaży oraz Huthwaite International. Uzyskał tytuł MBA US i Manchester Metropolitan University, a aktualnie zdobywa uprawnienia psychoterapeutyczne.
Trener biznesu z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu w środowisku międzynarodowym. Specjalizuje się prowadzeniu projektów rozwojowych dla menedżerów i specjalistów z różnych branż (blisko 3000 godzin na sali szkoleniowej). Konsultant w zakresie zarządzania sprzedażą, komunikacji i negocjacji, motywacji i zaangażowania oraz zmiany kultury organizacyjnej i poprawy zaangażowania pracowników. Ekspert w zakresie rozwoju świadomości biznesowej.