Microstrategy od wielu lat współpracuje z klientami, którzy zmagają się z pozyskiwaniem wiedzy z ogromnych zbiorów danych zgromadzonych zarówno w ich systemach wewnętrznych, jak również pozyskiwanych ze źródeł zewnętrznych: mediów społecznościowych, portali, danych demograficznych i geolokacyjnych.
Przykładami zastosowań technologii Microstrategy chwalą się nasi klienci z branży nowych technologii – Yahoo!, Netflix i Adconion Media.
Adconion Media Group to cyfrowa platforma reklamowa o globalnym zasięgu. Adconion dociera do prawie miliarda konsumentów na świecie różnymi kanałami marketingowymi, dostarczając przekaz w różnorodnych formatach: wideo, maili, displayów i reklamy w mediach społecznościowych. Doświadczenie firmy w dostarczaniu wydajnych i sprawdzonych rozwiązań marketingowych pozwala reklamodawcom i twórcom aplikacji na ich komercjalizację wśród globalnych odbiorców.
Zdaniem Mikhaila Lyukmanova, wiceprezesa Adconion Media Group ds...