Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!
Z profesorem Harvard Business School w Bostonie, Claytonem M. Christensenem. W 2008 roku rozmawiał z nim Andrzej Jacaszek, wydawca „Harvard Business Review Polska”.
23 stycznia 2020 roku zmarł w wieku 67 lat Clayton Christensen, profesor Harvard Business School oraz wybitny autorytet w dziedzinie innowacji i strategii.
Dwadzieścia pięć lat temu stworzył teorię przełomowych innowacji, która na stałe weszła do leksykonu terminów biznesowych, gdyż okazała się przydatnym sposobem myślenia o wzroście opartym na nowatorskich rozwiązaniach. Teoria ta głosi, że przedsiębiorstwa, które dokonują przełomów, najpierw zabiegają o klientów zainteresowanych tanimi ofertami lub o tych, których nikt nie obsługuje. Dopiero potem przenoszą się na główny rynek, rzucając wyzwanie branżowym liderom.
...