Zdolność do innowacji jest kojarzona z umiejętnością wprowadzania na rynek nowych produktów lub usług. Jednak dziś, gdy skopiować można prawie wszystko, przewaga uzyskana dzięki funkcjonalności czy rozwiązaniom technicznym zazwyczaj nie trwa długo. Dlatego firmy powinny myśleć o innowacyjności całych modeli biznesowych, które dzięki swojej unikalno‑ści zapewnią im trwałą przewagę rynkową. O tym, czy polskie firmy potrafią sobie radzić sobie z tym wyzwaniem, rozmawiają uczestnicy debaty redakcyjnej HBRP: Mark Johnson (Innosight), Grzegorz Bors (T‑Mobile Polska), Łukasz Kowalik (Intel), Dariusz Mazurek (Capgemini Polska), Marcin Groniewski (Bank Zachodni WBK).
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
Zostało 95% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »