Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!
Menedżerowie kancelarii prawno‑księgowej zastanawiają się, czy kierować ofertę do mniejszych klientów korzystających z prostszych usług, czy raczej do większych firm – trudniejszych do pozyskania, ale dających szansę na wzrost rentowności. Rozstrzygnięcie tego strategicznego dylematu będzie miało wpływ na rozwój firmy w nadchodzących latach.
Idąc na lunch, Dawid Makowiecki przyspieszył kroku. Zaczynało padać i choć było to nietypowe o tej porze roku, miał wrażenie, że zaczyna grzmieć. Dokładnie w momencie, kiedy zamknął za sobą drzwi do restauracji, na zewnątrz rozpętała się potężna ulewa. Dawid rozejrzał się za wolnym stolikiem. W samym środku dnia pracy w „Trzech kociołkach” było zawsze sporo wygłodniałych klientów z okolicznych biur. Po chwili spotkał się wzrokiem z siedzącą przy stoliku Karoliną Betyńską, z którą wspólnie prowadził kancelarię prawno‑księgową Makowiecki & Betyńska. Karolina uśmiechnęła się do niego i Dawid zaczął przeciskać się między stolikami.