W życiu wielu dobrych firm nadchodzi taki moment, w którym rynek krajowy okazuje się dla nich zbyt ciasny. Utrzymanie tempa wzrostu wymaga w tej sytuacji wyjścia na nowe rynki. Na szczęście, doświadczenia polskich firm pokazują, że ci, którzy odnoszą sukcesy na krajowym rynku, są gotowi, by odnosić podobne sukcesy za granicą. Ale jest też druga strona medalu. Wyjście poza granice kraju to zderzenie z barierami i pułapkami, o których nie było mowy na macierzystym rynku.
O tym, jak pokonać te bariery i ominąć pułapki będziemy rozmawiać podczas webinarium ICAN Institute z menedżerami Meyra Group i funduszu Avallon.
Z naszego webinarium dowiesz się:
Dlaczego warto szukać swoich szans na zagranicznych rynkach?
Co zmienia ekspansja w funkcjonowaniu firmy i jej menedżerów?
Jak się przygotować do wejścia na nowy rynek?
Kiedy warto stawiać na rozwój organiczny, a kiedy na fuzje i przejęcia?
Jakie pułapki i bariery czekają na polskich przedsiębiorców poza granicami kraju?
Czy europejskie rynki są otwarte na polskie produkty?
Jakie znaczenie mają lokalne uwarunkowania kulturowe?