Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

W 2020 polski rynek e‑commerce był warty aż 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres epidemii COVID‑19 przyniósł niemal jego trzykrotne przyspieszenie! Co to oznacza dla firm? Jakie są wizje przyszłości e‑commerce i jego ekosystemu?

Najnowszy raport przygotowany przez firmy Mazars, Noerr i SpotData: E‑commerce w Polsce: strategie rozwoju firm przedstawia nie tylko obecną sytuację branży e‑commerce w naszym kraju, ale prezentuje też kierunki zmian oraz podejmuje próbę określenia trendów kształtujących przyszłość branży.

Zapraszamy na premierową prezentację tego raportu, tym bardziej, że towarzyszyła jej dyskusja panelowa z udziałem wybitnych ekspertów z tej branży! Wzięli w niej udział:

  • Jacek Byrt, Partner kierujący Działem Doradztwa Finansowego, Mazars w Polsce

  • Jakub Lerner, Associated Partner, Noerr

  • Ignacy Morawski, Dyrektor działu raportów i analiz, SpotData

  • Patrycja Sass‑Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej

  • Damian Zapłata, COO Allegro

  • Ewa Szmidt‑Belcarz, Prezes Zarządu Grupy Empik

Obejrzyj relację wideo z tego wydarzenia i dowiedz się:

  • Jakie perspektywy i strategie rozwoju firm wyłaniają się z raportu?

  • Jakie sposoby konkurowania w e‑commerce stosują liderzy branż w Polsce i na świecie?

  • Które branże odnotują najszybszy wzrost w najbliższych latach?

  • Co powinny wiedzieć firmy myślące o inwestycji w e‑commerce?

  • Jakie rekomendacje dla rozwoju biznesu proponują eksperci?

  • Zasoby i efekty skali – dlaczego te dwa obszary decydują o sukcesie na rynku e‑commerce?

Jacek Byrt

Partner odpowiedzialny za doradztwo finansowe w Mazars w Polsce, ekspert z długoletnią praktyką międzynarodową na rynku akwizycji

Jakub Lerner

partner polskiego biura kancelarii prawnej Noerr, współzarządzający działem Prawa korporacyjnego/Fuzji i przejęć. Specjalizuje się w obsłudze transakcji M&A, joint ventures oraz transakcjach z udziałem funduszy private equity

Ignacy Morawski

Dyrektor działu raportów i analiz, SpotData

Patrycja Sass-Staniszewska

Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby), której misją jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne, reprezentację wspólnych interesów na arenie krajowej oraz międzynarodowej. Członek Board of Directors Ecommerce Europe, w której e-Izba jest zrzeszona. Członek Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności, która powstała wiosną 2007 roku z inicjatywy Związku Banków Polskich

Damian Zapłata

COO Allegro. W Allegro od 2017r. odpowiada za obszar przychodów Allegro na co składają się jednostki biznesowe: marketplace, advertising, serwisy ogłoszeniowe i C2C oraz spółka ebilet. W codziennej pracy koncentruje się na rozwoju i podnoszeniu atrakcyjności oferty na platformie marketplace, rozwoju i komercjalizacji nowoczesnych rozwiązań reklamowych i współpracą z dziesiątkami tysięcy partnerów Allegro. Wcześniej był prezesem First Data Polska and Baltics, lidera w dziedzinie technologii płatniczych i rozwiązań z obszaru fintech

Ewa Szmidt-Belcarz

Prezes Zarządu Grupy Empik. Od 2007 roku pracowała w McKinsey & Company, gdzie jako pierwsza kobieta w historii polskiego biura McKinsey została awansowana na stanowisko globalnego Partnera oraz kierowała Pionem Sprzedaży Detalicznej i Dóbr Konsumenckich

Polecane artykuły