W 2020 polski rynek e‑commerce był warty aż 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres epidemii COVID‑19 przyniósł niemal jego trzykrotne przyspieszenie! Co to oznacza dla firm? Jakie są wizje przyszłości e‑commerce i jego ekosystemu?
Najnowszy raport przygotowany przez firmy Mazars, Noerr i SpotData: E‑commerce w Polsce: strategie rozwoju firm przedstawia nie tylko obecną sytuację branży e‑commerce w naszym kraju, ale prezentuje też kierunki zmian oraz podejmuje próbę określenia trendów kształtujących przyszłość branży.
Zapraszamy na premierową prezentację tego raportu, tym bardziej, że towarzyszyła jej dyskusja panelowa z udziałem wybitnych ekspertów z tej branży! Wzięli w niej udział:
Jacek Byrt, Partner kierujący Działem Doradztwa Finansowego, Mazars w Polsce
Jakub Lerner, Associated Partner, Noerr
Ignacy Morawski, Dyrektor działu raportów i analiz, SpotData
Patrycja Sass‑Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
Damian Zapłata, COO Allegro
Ewa Szmidt‑Belcarz, Prezes Zarządu Grupy Empik
Obejrzyj relację wideo z tego wydarzenia i dowiedz się:
Jakie perspektywy i strategie rozwoju firm wyłaniają się z raportu?
Jakie sposoby konkurowania w e‑commerce stosują liderzy branż w Polsce i na świecie?
Które branże odnotują najszybszy wzrost w najbliższych latach?
Co powinny wiedzieć firmy myślące o inwestycji w e‑commerce?
Jakie rekomendacje dla rozwoju biznesu proponują eksperci?
Zasoby i efekty skali – dlaczego te dwa obszary decydują o sukcesie na rynku e‑commerce?