Statystyki od lat wskazują na wzrost polskiego eksportu, jednak wiele dużych i średnich firm z rodzimym kapitałem wciąż koncentruje aktywność wyłącznie na rynku krajowym i nie myśli o ekspansji zagranicznej. Uczestnicy debaty redakcyjnej, która toczyła się podczas śniadania HBRP zatytułowanego „Wzrost przekracza granice”, próbują znaleźć odpowiedzi na takie pytania, jak: Skąd biorą się obawy polskich przedsiębiorców i niechęć do wyjścia na rynki zagraniczne? Jak przełamać bariery i odnieść sukces poza granicami kraju? Jakie są wzorce udanych ekspansji?
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
STRATEGIA · BIZNES MIĘDZYNARODOWY
·
10 min
Ekspansja zagraniczna: rozwój organiczny czy budowa od podstaw?
Premium
· · 10 min
Zostało 96% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »