Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Eliza Kruczkowska: najlepiej wdrażać innowację z zewnątrz i wewnątrz firmy

Premium

· · 2 min
Eliza Kruczkowska: najlepiej wdrażać innowację z zewnątrz i wewnątrz firmy

Obecnie wdrażanie innowacji jest uznawane za podstawowy czynnik rozwoju przedsiębiorstwa, pozwalający na zajęcie lepszej pozycji konkurencyjnej na rynku krajowym i międzynarodowym. Innowacje to nic innego jak podważanie status quo.

Zdolność przedsiębiorstw do pozyskiwania i wdrażania innowacji umożliwia ich prawidłowe funkcjonowanie i rozwój w przyszłości. Polskie przedsiębiorstwa coraz częściej zadają sobie pytanie Piotra Markowskiego, prezesa sieci detalicznej Monday, czy szukać innowacji wewnątrz organizacji czy poza nią.

W wielu firmach popularne było opracowywanie nowego produktu lub technologii własnymi siłami. Powstawały działy badań i rozwoju i to właśnie one określały stopień atrakcyjności biznesu. Dziś wiele organizacji zdaje sobie sprawę, że ogromne zasoby wiedzy istnieją również poza zamkniętymi laboratoriami dużych firm i że nie wszyscy najlepsi ludzie w danej dziedzinie pracują w jednym przedsiębiorstwie.

Zostało 71% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »