W 2020 roku pandemia COVID‑19 zmieniła sposób funkcjonowania firm i jej pracowników. Dziś poruszamy się w zupełnie nowym środowisku pracy. A to wymusza zmianę naszego podejścia do ciągłości działania biznesowego. Czy można przygotować się biznesowo na nieoczekiwane wydarzenia?
Postaraliśmy się odpowiedzieć na to pytanie podczas webinarium, które odbyło się pod koniec marca. Omówiliśmy na nim najskuteczniejsze rozwiązania HR pomocne w planowaniu zarządzania ciągłością działania firmy. W bardzo praktyczny sposób – zaprezentowaliśmy konkretne narzędzia i informacje, a całe webinarium nagraliśmy w postaci relacji wideo.
Naszymi ekspertami byli:
Mariusz Koczwara, Sales Director, ADP Polska
Maria Lorenc, HR Development Manager, Kinnarps Polska
Agnieszka Młynarczyk, Dyrektor ds. Personalnych, BASF Polska
A całe spotkanie prowadziła Joanna Koprowska, redaktorka „ICAN Management Review” i „MIT Sloan Management Review Polska”.
Jeśli zatem chcesz dowiedzieć się:
W jaki sposób firmy mogą kontynuować działalność, gdy zadzieje się coś nieoczekiwanego?
Jak zespoły HR mogą wykorzystywać rozwiązania z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim, aby wspierać firmy w produktywnej pracy?
Ciągłość działania i wypłacanie wynagrodzenia pracownikom – największe wyzwania w obliczu niepewności i potencjalnych kryzysów
Jakie są metody utrzymywania produktywności i zaangażowania pracowników w niepewnych czasach?
Jak HR może wspierać osoby decyzyjne w podejmowaniu lepszych decyzji w sytuacji kryzysu?