Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Jak się zabrać do reanimacji dinozaura

Premium

· · 7 min
Jak się zabrać do reanimacji dinozaura

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Prezes sieci detalicznej Monday, chcąc wyrwać firmę ze stagnacji, szuka rozwiązań, które pozwolą dostosować przedsiębiorstwo do nowych wymogów rynku. Ma jednak dylemat: czy rozpocząć poszukiwania innowacji na zewnątrz firmy, czy wewnątrz.

Iga Kawinsky z niecierpliwością wyglądała przez okno w samolocie podchodzącym do lądowania na warszawskim Okęciu. Nie mogła doczekać się pierwszego dnia w nowej pracy na stanowisku dyrektora innowacji w firmie Monday, jednej z największych sieci polskich supermarketów. W ciągu ostatnich kilku dni przejrzała dostępne w internecie informacje o detaliście, wnikliwie przeanalizowała historię spółki i jej wyniki finansowe oraz niedawno ogłoszoną nową strategią rynkową. Utwierdziła się w jednym: prezes Monday, Piotr Markowski, nie bez powodu ściągnął ją ze Stanów Zjednoczonych. Firmie rzeczywiście brakuje świeżości i od dłuższego czasu stoi w miejscu.

W tym samym czasie Piotr Markowski udzielał wywiadu do „Kuriera Finansowego”. Zawsze z chęcią komentował wyniki kwartalne, tym razem jednak był powściągliwy.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jak wprowadzić w firmie kulturę innowacji »

Zostało 86% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Joanna Socha

Redaktor współpracująca z ICAN Management Review, założycielka W Insight.

Agnieszka Kranz

Szef zespołu innowacji w firmie Polkomtel

Polecane artykuły