Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Jak sprawnie i bezpiecznie wdrażać usługi zdalne?

·
Jak sprawnie i bezpiecznie wdrażać usługi zdalne?

Świat zmienia się w bardzo szybkim tempie, czego przejawiem jest wszechobecna cyfryzacja usług, zarówno tych publicznych jak i komercyjnych. Możemy być pewni, że są to zmiany, które zostaną z nami także po ustaniu pandemii - klienci łatwo przyzwyczajają się bowiem do wygodnych rozwiązań i nie ma powodu, aby chcieli z nich zrezygnować. Jednak jak w sposób bezpieczny, a jednocześnie łatwy wprowadzać w swojej działalności usługi zdalne?

Na to pytanie podczas webinarium zorganizowanego wspólnie z ICAN Institute odpowiadali eksperci z Krajowej Izby Rozliczeniowej:

  • Piotr Tomasik, dyrektor biura sprzedaży centralnej

  • Elżbieta Włodarczyk, dyrektor linii biznesowej zajmująca się w KIR podpisem elektronicznym

  • Piotr Wichowski, dyrektor linii biznesowej usługi identyfikacji elektronicznej

Od kilku lat KIR pełni również rolę huba technologicznego, który łączy ze sobą różnych uczestników rynku – duże i małe przedsiębiorstwa, banki, a także instytucje państwowe.

Wiele firm i instytucji publicznych poszukuje łatwych do wdrożenia narzędzi, które usprawniają komunikację z klientami i interesariuszami online. Tym, którzy stawiają na bezpieczeństwo i wygodę użytkownika, KIR proponuje dwa podstawowe rozwiązania: mojeID – uniwersalny mechanizm zdalnego potwierdzania tożsamości online oraz podpis elektroniczny – Szafir, dostępny także w całkowicie mobilnej wersji mSzafir.

Obejrzyj webinarium i dowiedz się:

  • Jakie są najlepsze, dostępne obecnie narzędzia ułatwiające digitalizację usług komercyjnych i publicznych?

  • Czym różnią się usługi identyfikacji od podpisu elektronicznego?

  • Jak sprawnie i bezpiecznie wdrożyć zdalną obsługę klienta w firmie?

  • Jakie są uwarunkowania prawne, z którymi muszą być zgodne systemy identyfikacji elektronicznej?

  • Jakie są główne wyzwania dla wdrożenia zdalnego potwierdzenia tożsamości?

KIR to kwalifikowany dostawca usług zaufania i identyfikacji elektronicznej, który prowadzi wiele projektów na styku administracji i sektora prywatnego. Wśród nich warto wymienić takie przedsięwzięcia jak Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej, czy realizowaną wspólnie z PFR Tarczę Antykryzysową.