Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Joanna Pędzińska: Znajdźcie to, co was wyróżnia

Premium

· · 3 min
Joanna Pędzińska: Znajdźcie to, co was wyróżnia

Wybór właściwych kanałów komunikacji może być jednym z najważniejszych czynników decydujących o powodzeniu wejścia na rynek SIB Banku. Jednak kluczowym czynnikiem będzie znalezienie wyróżnika, który ma być komunikowany w tych kanałach – to on przesądzi o sukcesie lub klęsce strategii nowego banku.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny »

Lepszy marketing tradycyjny czy cyfrowy 

Wojciech Pronobis PL, Paweł Kubisiak PL

Czy irlandzki bank wchodzący na rynek polski powinien zainwestować w marketing cyfrowy, czy wciąż wykorzystywać tradycyjne metody?

Wejście z ofertą kredytów konsumpcyjnych na polski rynek, gdzie działa tak wiele banków uniwersalnych i instytucji parabankowych, które oferują różnego rodzaju pożyczki i kredyty, będzie niewątpliwie zadaniem niezwykle trudnym, wymagającym od menedżerów zarówno optymalnego wyboru kanałów komunikacji, jak i przygotowania unikatowej oferty. Niewątpliwie media tradycyjne, takie jak telewizja, zapewniają największy zasięg w wybranej przez bank SIB grupie docelowej, stąd Irlandczycy mają częściowo rację, dążąc do prowadzenia komunikacji tymi kanałami.

Zostało 57% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »